کد خبر: ۹۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده سپاه نورآباد ممسنی:

اقدامات پاکبانان شهرداری از مهمترین معروفات است

نصیبی در نشست صمیمانه با پاکبانان شهرداری شهر نورآباد اقدامات آنها را به نوعی امر به معروف و آنها را عامر به معروف خواند.

به گزارش شیرازه  نصیبی در نشست صمیمانه با پاکبانان شهرداری شهر نورآباد اقدامات آنها را به نوعی امر به معروف و آنها را عامر به معروف خواند.

در این نشست که به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار گردید امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه ممسنی ضمن اظهار تشکّر و ارادت به جامعه‌ کارگران و با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه و شغل کارگری در مکتب اسلام و اهل بیت علیهم السلام بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر (ص) را مهر تاییدی بر اهمیت و مهم بودن شغل کارگری  دانست.

وی در ادامه با اشاره به واجب بودن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بر همگان گفت : برداشتن یک پاکت زباله توسط پاکبان و انداختن آن در سطل خود یکی از مهم ترین معروفات است که که کم تر به آن توجه می شود.
 
نصیبی در ادامه با اشاره به تهاجمات فرهنگی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی از طریق رسانه های و شبکه های ماهوراه ای افزود: هدف دشمنان از پخش برنامه های ماهوراه ای تضعیف اعتقادات و باورها و و تعصبات دینی و غیرتی خانواده ها است آن ها سعی دارند با تخریت بنیه اعتقادی و دینی ما زمینه را جهت تهاجم نظامی به نظام اسلامی فراهم نمایند .

فرمانده سپاه ممسنی در پایان با اشاره به  بیانات رهبر مظم انقلاب در اردیبهشت ماه 95 با کارگران اشاره کرد و افزود : مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به قشر کارگر دارند و نقش کارگران را در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و ضروری می دانند که می بایست مشکلات پیش روی کارگران از جمله امنیت شغلی ، بیمه تامین اجتماعی و حقوق و دستمزد کارگران را حل و فصل کرد تا کارگران نقش مهم خود را در بحث اقتصاد مقاومتی ایفا نمایند .

در پایان این نشست صمیمانه کارگران مشکلات خود را با فرمانده سپاه مطرح کردند که ایشان قول دادند مباحث و مشکلات را پیگیری و در حد توان حل و فصل نمایند .




منبع:  نورآنلاین

نظرات بینندگان