کد خبر: ۹۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵

مادر شهید جاویدالاثر غلامعلی برزگرلو درگذشت

مادر شهید جاویدالاثر غلامعلی برزگرلو، روز گذشته به دیار باقی شتافت.

به گزارش شیرازه بانو گل بس کاوسی نیا مادر شهید جاویدالاثر غلامعلی برزگرلو پس از 28 سال چشم انتظاری عاقبت به فرزند شهیدش پیوست.

 «بانو گل بس کاوسی نیا » روز چهارشنبه 17 شهریور 95 در سن 86 سالگی بعد از سال‌ها دوری از فرزندش دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدش پیوست.

 پیکر این بانوی رنج کشیده صبح امروز پنجشنبه با حضور مردم شهید پرور شهرستان فراشبند و تنی چند از مسئولان تشییع و در بهشت رضوان فراشبند به خاک سپرده شد.

 شهید غلامعلی برزگرلو درسال1347دریک خانواده عشایری از تیره برزگرلو در سیه چادری مملو از صفا وصمیمیت چشم به جهان گشود.پدرش او را از سن 6سالگی روانه مدرسه نمود.کلاس دوم راهنمایی را در که به پایان رسانید چون فقر مالی بر خانواده حاکم بود نتوانست به شهر برودو ادامه تحصیل بدهد و ناچاراً ترک تحصیل کردودر امر دامداری به پدر کمک نمود.

 مشکلات وسختی های زندگی از او نوجوانی گشاده رو وسخت کوش ساخته بودکه با وجود سن کم بسیاری از کارهای خانه را انجام می دادو از هیچ کوششی فروگذار نبود و بی هیچ چشم داشتی به افراد طایفه کمک می نمود.

 او که روحش بزرگ وپاک بود در سال1366 از طرف سپاه عازم خدمت سربازی شدوبه جبهه های حق علیه باطل اعزام گردیدوسرانجام در تاریخ 04/04/1367 در جزیره مجنون در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید وپیکر مطهرش مفقود الاثر گردید.

منبع:  نخل بیدار


نظرات بینندگان