کد خبر: ۹۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
مسئول بسیج دانشجویی کازرون:

دولت نسبت به حادثه منا بسیار ضعیف عمل کرد

مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت: دولت یازدهم علی رغم اینکه شعار احیای عزت ایرانی را سر می داد اما در برابر حادثه منا بسیار ضعیف و منفعلانه عمل کرد.

به گزارش شیرازه محمدهادی صحرابان مسئول بسیج دانشجویی کازرون ضمن گرامیداشت شهدای حادثه منا گفت: حادثه منا سندی بر توحش آل سعود است که غرب و آمریکا و سازمان‌های حقوق بشر در مقابل این جنایت عظیم سکوت کردند و چشم خود را بر روی آن بستند و لال شدند.

وی با اشاره به عدم کفایت آل سعود در مدیریت حج اظهارداشت: از مسلمانان کشورهای اسلامی می‌خواهیم تا به عنوان یک مطالبه جدی از سران حکومت‌های خود بخواهند در اجلاس سران کشورهای اسلامی مدیریت حج را از آل سعود این شجره خبیثه پس بگیرند و به جهان اسلام بسپارند.

این فعال دانشجویی با اشاره به ضعف دستگاه دیپلماسی کشور افزود: دولت یازدهم علی رغم اینکه شعار احیای عزت ایرانی را سر می داد اما در برابر حادثه منا بسیار ضعیف و منفعلانه عمل کرد.

صحرابان، مردم بویژه دانشجویان و دانشگاهیان را به حضور گسترده در تظاهرات بعد از نماز جمعه نوزدهم شهریور بر علیه رژیم خبیث و ملعون آل سعود فراخواند و تاکید کرد: زوال آل سعود مدت‌هاست آغاز شده و سران خونخوار و کم تجربه سعودی، این رژیم منحوس را به ورطه سقوط کشانده‌اند  ان‌شاءالله به زودی شاهد نابودی این رژیم متجاوز و مسلمان کش خواهیم بود.


منبع:  کازرون خبر

نظرات بینندگان