کد خبر: ۹۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه بوانات:

ملت ایران در برابر کاپیتولاسیون ذلت‏بار بانکى می ایستند

امام جمعه بوانات گفت: ما مردم ایران از وکلای خود می خواهیم که هرچه سریعتر جلو این قرارداد ننگین را بگیرند والا ما ملت ظلم ستیز یکپارچه در برابر کاپیتولاسیون ذلت‏بار بانکى می ایستند.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه  شهرستان بوانات در خطبه های نماز  با اشاره به قرارداد بانکی fatf گفت:  اخیرا قوه مجریه معاهده ای را اجرائی کرده بنام FATF که علی الظاهر در مجلس تصویب نشده، طبق قرارداد FATF برخی وزارتخانه‌ها مانند اطلاعات، ارشاد و دفاع و برخی نهادهای انقلابی مانند سپاه و صدا وسیما، و بسیاری از شخصیتها مانند سردار سلیمانی و اکثر فرماندهان سپاه و ارتش و نیروی انتظامی، و شخصیتهای حقیقی و حقوقی دیگر، توسط  دولت کشورمان تحریم می شوند، یعنی دیگر حتی زحمت تحریم را نیز از دوش آمریکا و غرب برمی داریم و خودمان، خودمان را تحریم می کنیم.

وی افزود: اینکه چرا مجلس ورود نکرده و الان ما دچار خودتحریمی شده ایم، علامت سوال بزرگی است که مقابل اجرای این توافق توسط دولت و کوتاهی مجلس در جلوگیری از آن برای ملت ما وجود دارد؛ مجلس شورای اسلامی وکلای ملت هستند و تکلیف وکیل دفاع از حقوق موکل است، لذا ما مردم ایران از وکلای خود می خواهیم که هرچه سریعتر جلو این قرارداد ننگین را بگیرند والا ما ملت ظلم ستیز یکپارچه در برابر کاپیتولاسیون ذلت‏بار بانکى می ایستند.

امام جمعه بوانات در جای دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، توجه به مسئله غدیر را لازم دانست و تصریح کرد: روز عید قربان و آغاز دهه ولایت است، انتظار می رود نسبت به بزرگداشت امر ولایت و برگزاری جشن در این مناسبتها همت شود، خصوصا جشن بزرگ عید غدیر که باید ما حقیقت غدیر، پیام‏ها و درس‏هاى غدیر، فلسفه سیاسى اسلام، شناخت جایگاه امامت، ولایت و ولایت فقیه و توسعه و فرهنگ غنى غدیر و آموزه‏هاى علوى را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این راه تلاش کنیم، که اگر یاران و اصحاب پیامبر این کار را کرده بودند هرگز عاشورا بوجود نمی آمد. اگر ما هم بخواهیم شاهد عاشورای دیگر نباشیم باید غدیر را بشناسیم و پاس بداریم.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از سخنان خود به فصل برداشت محصول در شهرستان بوانات و پرداخت ذکات اشاره کرد و گفت: مچنین در فصل برداشت محصول هستیم، یکی از واجبات شرعی ما ادای زکات مالمان است، عزیزانی که گندم و جو و انگور و گوسفند دارند و بحد نصاب شرعی می رسد نسبت به پرداخت زکات همت داشته باشند، عزیزانی هم که اموالشان بحد نصاب نمی رسد در پرداخت زکات مستحبی فقرا را یاری دهند.

 مردم مومن و نمازگزار جمعه شهرستان بوانات پس از اقامه نماز در بی کفایتی آل سعود در برگزاری مناسک حج و شهادت حجاج فاجعه منا و قتل عام وحشیانه مردم مظلوم و بی دفاع یمن راهپیمایی ضد آل سعود برپا کردند و رفتار این عمال دست نشانده غرب و آمریکا را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای : مرگ بر آل سعود، آل سعود حیا کن مکه بیت خدا را رها کن، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و بن سلمان نا مسلمان خشم و انزجار خود را از حکام آل سعود و اربابان غربیشان فریاد زدند.




منبع:   حرف رسا

نظرات بینندگان