کد خبر: ۹۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه بخش پاسارگاد :

برخی مسئولان کشور به توان داخلی بدبین هستند

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: برخی از افراد و مسئولان کشور متاسفانه به توان داخلی و ظرفیت های مردمی بدبین هستند که این افراد پیرو روشنفکران صدر مشروطه اند که ایرانی جماعت را شایسته آقایی وسروری نمی دانستند.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش پاسارگاد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: حج هدیه ای از طرف خداوند برای مسلمانان جهان و  مظهر قدرت،عزت ومعنویت مسلمانان است وجایگاه برائت از مشرکان والفت و وحدت با مومنان است.

امام جمعه بحش پاسارگاد افزود: ال سعود خائن با اسلام دشمن است، جهان اسلام وهمه دولتها وملت های مسلمان باید حاکمان سعودی را بشناسند و واقعیت بی ایمانی و وابستگی انان به مادیات را درک کنند و به خاطر جنایاتی که در جهان اسلام به بار اورده است گریبان آنان را رها نکنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ملت ایران شجاعانه در مقابل جهالت و گمراهی آل سعود ایستاده و فاجه منا یکی از ضروریاتی است که باید زنده نگه داشته شود تا روسیاهی آن برای آل سعود همیشه در تاریخ بماند.

حجت الاسلام پردل افزود: برخی از تبلیغ کنندگان خارجی و برخی مغرضان و نادانان داخلی علیه بودجه های نظامی سخن می گویند و این در حالی است که قران کریم همواره دعوت به قدرت نظامی می کند.

وی بیان داشت: برخی از افراد  ومسئولان کشور متاسفانه به توان داخلی و ظرفیت های مردمی بدبین هستند که این افراد پیرو روشنفکران صدر مشروطه اند که ایرانی جماعت را شایسته آقایی وسروری نمی دانستند.

امام جمعه بخش پاسارگاد افزود: برخی به دشمن خوش بین هستند اما باید بدانند ایمان به مردم یکی از مبانی انقلاب اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی از ابتدا بر دوش مردم خدا پرست استوار بوده است.

پردل بیان داشت: باید به این مردم ایمان آورد وبه ایمان و اتکای آنها به خدا اعتماد کرد.

منبع :طنین پاسارگاد

نظرات بینندگان