کد خبر: ۹۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه موقت جهرم:

وهابیت غده ی سرطانی بر پیکره جهان اسلام است

امام جمعه موقت جهرم در خطبه های نماز جمعه این هفته جهرم گفت: بزرگترین دشمن مومنین یهود است و کسی که با یهود همکاری کند دشمن مسلمین است چرا که وهابیت غده ی سرطانی بر پیکره جهان اسلام است.

به گزارش شیرازه  مصلی نژاد امام جمعه موقت جهرم در نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن متذکر شدن موقعیت حساس جهان اسلام گفت: ما در جهانی زندگی می کنیم که دشمنان ما کم نیستند ودر بین ما مسلمانان شناخت تنها نسبت به دشمن کافی نیست ما باید مرد عمل باشیم.

وی با ذکر این نکته که خداوند همواره مسلمین را به اتحاد دعوت کرده است، خاطر نشان کرد: ما در سالهای اخیر شاهد بروز یک غده ی سرطانی بر پیکره جهان اسلام هستیم که وحدت صفوف مسلمین را به مخاطره انداخته است و جامعه اسلامی را پریشان حال نموده.

وی افزود: روی صحنه وهابیت خبیث دیده می شود اما پر واضح است در پشت صحنه حامیان متعدد این شجره ملعونه، استکبار جهانی است. که در راس آن امریکا و اسرائلجنایت کار است که دائما قصدشان بر این است که صفوف متحد مسلمین را به هم بریزند.

وی ضمن یاداوری پیام مقام معظم رهبری به حاجیان امسال گفت: در هردو برائت ایشان از جمله نکات مشترک این بود که آل سعود را به شجره ملعونه تشبیه کردند.

وی ادامه داد: هم در منابع اهل سنت و هم در منابع شیعه منظور از شجره ملعونه را بنی امیه دانسته اند که معادل معاصر آن همین ال سعود جنایتکار است.

وی همچنین بیان کرد: نباید فراموش کنیم که این وهابیت خبیث در مقابل شیعه نیست بلکه وهابیت یک جمود فکری است که غیر خودش کسی راقبول ندارد حتی اهل سنت.

وی ضمن یاداور شدن این مهم که سرسخت ترین دشمن مومنین یهود است عنوان کرد: کسی که دست به سوی دشمن مومنین داز کند خود نیز دشمن مومنین است.

منبع:  پسین جهرم

نظرات بینندگان