کد خبر: ۹۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فارس:

مدیریت ورزش فارس نمره قابل قبولی را دریافت کرده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فارس گفت: مدیریت ورزش استان فارس با انجام فعالیت های شجاعانه در بخش توسعه ورزش نمره قابل قبولی را دریافت کرده است.
به گزارش شیرازه هادی پژوهش‌جهرمی در سمینار سالانه پزشکی ورزشی استان فارس، گفت: سلامت تن و روان، یکی از مهمترین اهداف ورزش و توسعه آن است که خوشبختانه امروز در استان فارس شاهد روند روبه رشد آن هستیم.

وی با اشاره به موفقیت های ورزش استان فارس تاکید کرد: مدیریت ورزش فارس به خوبی طی مدت گذشته فعالیت های خود را انجام داده و توانسته نمره قابل قبولی را دریافت کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس یادآور شد: برگزاری مسابقات جهانی، پایان دادن به پروژه های نیمه تمام ورزشی و ایجاد زیر ساخت های مناسب در فارس باعث موفقیت و سربلندی است.

پژوهش ادامه داد: توسعه زیر ساخت های ورزشی استان فارس بسیار مهم است زیرا تا زمانیکه ما زیر ساخت مناسب در بحث سخت افزاری و نرم افزاری نداشته باشیم به طور حتم نمی توانیم شاهد موفقیت باشیم.

وی تاکید کرد: اتمام پروژه ای همچون ورزشگاه میانرود کاربزرگی است که بخشی از آن در سال جاری و بخشی دیگر در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس افزود: برای انجام چنین اقداماتی نیازمند جرات و شجاعت مدیر هستیم زیرا بسیاری از مدیران عافیت‌ طلب و در شرایط تنگناهای مالی، تن به انجام کارهای بزرگ نمی‌دهند.

پژوهش جهرمی در خصوص ایجاد نگاه های جدید به بخش جوانان نیز گفت: خوشبختانه امروز نگاه های جدید به وضعیت رفع مشکلات جوانان و ایجاد فضای شاد در شیراز و استان فارس وجود دارد که پاکسازی محله سنگ سیاه شیراز از جمله آنها است.


منبع: مهر
نظرات بینندگان