کد خبر: ۹۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵

3 کشته حاصل تصادف دلخراش در مسیر ارسنجان - خرامه

تصادف دلخراش دو دستگاه سواری در مسیر ارتباطی ارسنجان – خرامه، 6 مصدوم و سه کشته بر جای گذاشت که یکی از جانباختگان این سانحه، از کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان بود.

به گزارش شیرازه، سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان با اعلام این خبر، گفت: در دقایق پایانی شب گذشته، یک دستگاه سواری پیکان با چهار سرنشین که از مسیر جاده توابع ارسنجان به سمت شهر ارسنجان در حرکت بود، با یک دستگاه پژو پارس که در مسیر برگشت به سمت خرامه حرکت می کرد، در ساعت 23 و 30دقیقه، با هم برخورد کردند.

کوروش قنبری، ادامه داد: در پی وقوع این حادثه، با نخستین تماس با اورژانس 115 ارسنجان، یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای ارسنجان، پنج دقیقه پس از تماس، در محل وقوع حادثه، حضور می یابد.

او با اشاره به شدت این حادثه، گفت: دو نفر از سرنشینان پژو پارس همان دقایق اولیه، در محل حادثه جان باخته و هفت مصدوم دیگر سانحه، به کمک تکنسین های اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان، انتقال می یابند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان با بیان اینکه پس از بررسی های اولیه و انجام معاینه های بالینی و تشخیصی مصدومان و ارایه خدمات لازم در بیمارستان ارسنجان، مصدومان به علت حجم بالای جراحت های وارد شده، با همکاری اورژانس و بیماربری شهرستان پاسارگاد و مرودشت، به بیمارستان شهید مطهری مرودشت اعزام شدند، افزود: در این حادثه دلخراش، رزمنده بسیجی، "هوشنگ زارع" از کارکنان واحد حسابداری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارسنجان، پس از دو بار احیا و تثبیت وضعیت و اعزام به بیمارستان شهدی مطهری مرودشت، جان خود را از دست داد.

قنبری در خصوص شرایط جسمی دیگر مصدومان این سانحه، گفت: بر اساس آخرین گزارش ها، شش مصدوم دیگر این سانحه، هم اکنون در بیمارستان شهید مطهری مروشت بستری شده و کارکنان این بیمارستان در حال خدمت رسانی به مجروحان این حادثه هستند و حال یکی از مصدومان، نامساعد گزارش شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان به نیابت از کارکنان این شبکه بهداشت و درمان، ضایعه در گذشت این رزمنده بسیجی، برادر شهید و همکار زحمتکش بیمارستان ارسنجان را به خانواده او و همکاران دانشگاه علوم پزشکی تسلیت گفته و از درگاه الهی، طلب مغفرت و علو درجات آن مرحوم را خواستار شد.

نظرات بینندگان