کد خبر: ۹۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده حوزه بسیج امام سجاد قائمیه :

دشمن به مرزهای ما تجاوز کند جوانان به شهدا اقتدا می‌کنند

فرمانده حوزه بسیج امام سجاد قائمیه گفت : اگر زمانی دشمن به مرزهای ما تجاوز کند جوانان ما به شهدا اقتدا می‌کنند و در برابر دشمنانمی ایستند.

به گزارش شیرازه چهارمین یادواره 11 شهید سرافراز دفاع مقدس روستای رشن آباد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان کازرون و بخش چنارشاهیجان برگزار شد.

فرمانده حوزه امام سجاد(ع) قائمیه در حاشیه این یادواره به خبرنگارما گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و ما هرچه داریم به برکت ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است و نباید اجازه دهیم یاد این عزیزان در جامعه کم رنگ شود.

یادواره شهدای روستای رشن آباد

صادقی افزود: اگر زمانی دشمن به مرزهای ما تجاوز کند جوانان ما به شهدا اقتدا می‌کنند و در برابر دشمنانمی ایستند.

علی حیدری دبیر این یادواره در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و بیان داشت: امیدواریم سال‌های آینده یادواره شهدای روستای رشن آباد با شکوه بیشتر برگزار شود.

وی افزود: این یادواره با سخنرانی و راویتگری برادر محمد امیری و مداحی برادر کربلایی محسن ولایتی برگزار شد.

حیدری خاطرنشان کرد: خاتمه بخش این یادواره تجلیل از خانواده شهدای گرانقدر روستای رشن آباد بود.

یادواره شهدای روستای رشن آباد

دبیر یادواره شهدای رشن آباد در پایان ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران این برنامه عنوان کرد: این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) بخش چنارشاهیجان و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای رشن آباد، پایگاه حضرت مریم(س) رشن آباد، دهیاری و شورای اسلامی روستای رشن آباد برگزار شد.

گفتنی است روستای رشن آباد در فاصله بیست و چهار کیلومتری شمال شرق کازرون در جاده قائمیه به بوشهر قرار دارد و از توابع بخش چنارشاهیجان است.

منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان