کد خبر: ۹۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده سپاه پاسارگاد:

بیت المال مسلمین نباید توسط عده ای از خدا بی خبر تاراج شود

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: بیت المال مسلمین نباید توسط عده ای از خدا بی خبر تاراج شود و بعد به عنوان ذخیره انقلاب از آنها یاد شود، اصل فرمان رهبر معظم انقلاب این است که از کار برکنار شوند و بیت المال مرجوع شود.

به گزارش شیرازه  ابوذر متقی پیشه فرمانده سپاه پاسارگاد در جمع دانش آموزان بسیجی این شهرستان اظهار داشت: رژیم ستمشاهی از گماشته های آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث در ایران بود.

وی افزود: کشتار مردم انقلابی تهران در 17شهریورماه نشان از خباثت رژیم منحوس پهلوی داشت.

متقی پیشه ادامه داد: به فرموده ولی امر مسلمین، آمریکا طاغوت اعظم و شیطان اکبر است و دولت نباید این را فراموش کند، تأکید بر ارتباط و تعامل با آمریکا احتمال مسائل پشت پرده را به قطعیت مبدّل می کند.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: آقای نسبتاً محترمی که با حِلم حسنی مقام معظم انقلاب بر مسند مجمع تکیه زده است ظاهراً فراموشی مفرط ندارد و مواضع غیرانقلابی اش چیز عجیب و غریبی نیست، چرا که  غده نفاق دهن باز کرده و او را رسوا ساخته است وگرنه هیچ انسان عاقل مؤمنی به خود اجازه نمی دهد مواضعی داشته باشد که در مقابل نص صریح قرآن و آرمان های امام راحل و منویّات رهبر معظم انقلاب قرار بگیرد.

وی ادامه داد: آمادگی دفاعی ما روز افزون است و لحظه به لحظه غضب ما نسبت به استکبار بیشتر می شود.

فرمانده سپاه پاسارگاد اضافه کرد: بازگشایی سفارت انگلیس خبیث در ایّامی که ولی امر مسلمین به خباثت آن دولت تأکید دارند چه مفهومی را القا می کند جز این که دیپلماسی ما انقلابی نیست، سفارت انگلیس خبیث در این باقیمانده زمان تا انتخابات96 چه خیری می تواند به ملت ما برساند چرا که همه کودتاها و فتنه هایی که در ایران اسلامی رخ داده یک سرش به انگلیس می رسد، فتنه و کودتای88 نیز مصداق بارزی است که نقش این سفارت بسیار مشهود بود، ما نباید در وطن خود جایی برای دشمن باز کنیم.

متقی پیشه بیان داشت: نفوذ از ابتدای انقلاب وجود داشته تا انقلاب را از پا در بیاورند، شهادت شهیدان باهنر ، رجایی، بهشتی و 72تن نتیجه نفوذ بود؛ اما نفوذ در بیت مراجع از آن هم خطرناک تر بود، بیت هیچ مرجعی حتی امام امت هم مستثنا نیست همان طور که یکی از نوه های امام در اوان انقلاب به دستور امام تحت تعقیب قرار گرفت.

وی تصریح کرد: الآن هم برخی از افراد بیت امام با سران فتنه حشر و نشر دارند که باید بیدار شوند و از فتنه گران تبرّی بجویند و گرنه هیچ عقد اخوّتی بین امّت و اینگونه افرادی که خود را به امام بسته اند وجود ندارد و چون جعفر کذّاب به زباله دان تاریخ انداخته می شوند.

متقی پیشه ابراز داشت: شهدای منا با بی تدبیری و خیانت حکام آل سعود این شجره ملعونه خبیثه به شهادت رسیدند اما در این میان چرا دولت ما عصا به دست و با مدل دیپلماسی التماسی عمل می کند، هنوز موضع انقلابی راجع به این موضوع ندیده ایم.

وی بیان داشت: برجام و مذاکره با آمریکا تجربه ناموفقی بود که قبلاً رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده بودند، لذا تلاش در جهت موفق جلوه دادن آن نشان از حماقت است.

متقی پیشه گفت: بیت المال مسلمین نباید توسط عده ای از خدا بی خبر تاراج شود و بعد به عنوان ذخیره انقلاب از آنها یاد شود، اصل فرمان رهبر معظم انقلاب این است که از کار برکنار شوند و بیت المال مرجوع شود.


وی افزود:برخی خواستند ماجرای فیشهای نجومی را به حاشیه برانند، اما ملت بیدار است، کنسرت نیاز اوّل جوانان ما نیست، آقایان به فکر ازدواج و اشتغال و مسکن جوانان باشند.

فرمانده سپاه پاسارگاد ادامه داد:امر به معروف و نهی از منکر به حاشیه رانده شده است، هر روز شاهد ترویج منکری در جامعه هستیم.

وی افزود: متولّیان برخورد با مفاسد اگر اقدام انقلابی نکنند فردا دامن خانواده خودشان را هم می گیرد ، مانکن های خیابانی و دوچرخه سواری زنان در ملأ عام از مصادیق بارز منکر است.

متقی پیشه بیان داشت: لایحه حذف بسیج دانش آموزی مانند لوایح دوقلوی دوران سیاه اصلاحات است که به این مورد ختم نمی شود، هدف جریان لیبرال و غیرانقلابی دوم خردادی حذف بازوان پرتوان ولایت، سپاه و بسیج است و نهایتاً حذف ولایت فقیه از ارکان حکومت، اما هیهات که حزب الله غفلت کند، ما ایستاده‌ایم و تا ایستاده‌ایم طبق وعده الهی پیروزیم،تقابل با نیروهای مؤمن و حزب اللهی که طی چند سال اخیر رواج یافته نیز متأثر از بینش این جریان فکری است.

منبع: طنین پاسارگاد
نظرات بینندگان