کد خبر: ۹۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
امام‌جمعه موقت شیراز:

تلاش آل سعود برای کمرنگ کردن حضور شیعیان محو اسلام حقیقی است

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: آل سعود خبیثانه شرایطی را فراهم کرد که منجر به غیبت حجاج ایرانی شد و تلاش‌های آل سعود برای کمرنگ کردن حضور شیعیان برای محو اسلام حقیقی است.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با اشاره به غیبت حجاج ایرانی در حج امسال اظهار داشت: آل سعود خبیثانه شرایطی را فراهم کرد که منجر به غیبت حجاج ایرانی شد و تلاش‌های آل سعود برای کمرنگ کردن حضور شیعیان برای محو اسلام حقیقی است.

وی با اشاره به گوشه‌ای از جنایات آل سعود گفت:  کشتار شیعیان عربستان، تخریب حرمهای مطهر ائمه اطهار (س) در بقیع، تخریب شعب ابی‌طالب و حرم‌های مطهر حضرت خدیجه (س) و ابوطالب و حمله به حرم مطهر امام حسین (ع) و کشتار شیعیان در کربلا تنها بخشی از جنایات آل سعود در طول تاریخ است.

امام‌جمعه موقت شیراز با بیان اینکه شکل‌گیری مکتب وهابیت ناشی از نفوذ و حمایت انگلستان است، افزود: این مکتب در سایه درآمدهای نفتی جهان اسلام  را مورد هجوم فکری و نظامی قرار داده است.

حجت‌الاسلام رضوی اردکانی خاطرنشان کرد: آل سعود خادمان شیطان هستند نه خادمان حرمین شریفین اما بنا بر وعده الهی سرنوشت ذلت باری مانند سرنوشت شاه، صدام، حسنی مبارک و قذافی در انتظار آن‌ها است.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به مسائل داخلی از اقدام نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل و اوباش تقدیر کرد و تصریح کرد: نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف تلاش دارند که ناهنجاری‌های اجتماعی را برطرف کنند و فضای جامعه را از لحاظ فرهنگی سالم کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئله دیگری که مردم را آزار می‌دهد حقوق‌های نجومی است، بیان کرد: دولتمردان باید با شفافیت در این زمینه با مردم برخورد کنند و انتظار مردم برای برخورد جدی با این عده انتظار به حقی است.

نظرات بینندگان