کد خبر: ۹۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خبر داد:

بازساری واقعه غدیر در شهرستان لامرد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه از بازسازی واقعه غدیر به عنوان بزرگترین نمایش آئینی در شهرستان لامرد همزمان با عید سعید غدیر خم خبر داد.

به گزارش شیرازه عبدالله آزاد دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان لامرد ضمن تبریک ایام دهه ولایت اعیاد سعید و فرخنده قربان و غدیر اظهار داشت: همزمان با 167 نقطه از کشور و در روز عید غدیر در محل تعزیه روستای کره موچی بخش مرکزی شهرستان لامرد برگزار می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و دبیر ستاد بازسازی واقعه غدیر شهرستان لامرد اضافه کرد: واقعه غدیر خم استمرار ولایت ائمه و هدایت و رهبری جامعه اسلامی و جزء مهمترین آموزه های دین مبین اسلام است که باید در عصر حاضر به صورت ویژه به آن پرداخته شود لذا بازسازی واقعه غدیر تلاش کوچکی است در جهت نهادینه سازی فرهنگ غدیر در جامعه اسلامی و دعوت عملی مردم به سوی آموزه های دینی و در راس آنها ولایت است و ان شا الله که تقویت روحیه انقلابی مردم را در پی دارد.

وی ضمن تقدیر از تلاش تمام کسانی که در این خصوص همکاری داشته اند، افزود: در بعد از ظهر عید پر خیر و برکت غدیر خم و با حضور بیش از 200 نفر بازسازی واقعه عظیم غدیر خم در محل تعزیه روستای کره موچی بخش مرکزی شهرستان لامرد برگزار می شود.

منبع: لامــــرود
نظرات بینندگان