کد خبر: ۹۶۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵

گروه های مردم نهاد برای حفظ باغات شیراز وارد می شوند

مدیرعامل مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شیراز گفت: گروه های مردم نهاد برای حفظ پارک و باغات شیراز وارد کار می شوند.
به گزارش شیرازه، عبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شیراز در مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شیراز تاکید کرد: متاسفانه امروز شاهد برخی از رفتارهای نادرست در پارک ها و باغات شیراز هستیم که باید با استفاده از توان خود مردم اصلاح شود.

وی ادامه داد: اینکه امروز شاهدیم برخی از مردم در پارک ها و باغات سطح شهر زباله می ریزند و یا پس از تفریح و جمع کردن زیرانداز خود محیط پیرامونی را تمیز نمی کنند جای نگرانی است زیرا باید این فرهنگ ایجاد شوند که نشستن بر روی چمن نیز نادرست است.

مدیرعامل مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شیراز تاکید کرد:به زودی طرحی را در سطح شهر شیراز اجرایی خواهیم کرد که با استفاده از توان گروه های مردم نهاد و تشکل های مردمی برای حفظ پارک و باغات شیراز برنامه ریزی شده است.

دستغیب یادآور شد: امروز سرانه فضای سبز شهر شیراز در مقایسه با سالهای گذشته رشد چشم گیری داشته بنابر باید این فضای زیبای شهر شیراز حفظ شود که در این خصوص تنها خود مردم هستند که می توانند داشته های خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر تنها در یکسری از موارد مورد استفاده نیست بلکه راهنمایی مردم برای استفاده درست و صحیح از داشته های خود نیز می باشد.

 مدیرعامل مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شیراز افزود: جوانان و بازنشستگان مردمی باید در این طرح مشارکت کنند زیرا اینان بیش از دیگران دلسوزشهر و فضاهای شهری هستند و از طرفی مردم نیز حرف شنوی بهتری دارند.


منبع: مهر
نظرات بینندگان