کد خبر: ۹۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه بخش پاسارگاد:

مردم باید درجریان مسائل مهم مملکت قرار بگیرند

امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: بعضی ها می گویند مسائل سیاسی مانند fatf و برجام و امثال این موارد جایگاهشان در تریبون نماز جمعه نیست، شاید کسانی که این حرفها را می زنند، نمی دانند که نماز جمعه سیاسی عبادی است و مردم باید درجریان مسائل مهم مملکت وسیاست های داخلی و خارجی کشور قرار بگیرند.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه بخش پاسارگاد در خطبه های نماز جمعه  این هفته با تبریک  دهه ولایت و امامت اظهار داشت: عید غدیر عیدی است که خداوند به وسیله پیامبر اکرم برای اجرای مقاصد الهی وادامه تبلیغات اسلامی و انبیا حضرت امیرالمونین را منصوب کرد.

وی افزود: درس غدیر درس برپایی حکومت عدل است و متاسفانه انحرافی که پیدا شده است که عده ای می گویندسیاست به ما چه ربطی دارد، باید بدانند که غدیر آمده است که بفهماند سیاست به همه مربوط است،در هر عصری باید حکومت با سیاست باشد البته سیاست باید عادلانه باشد.

پردل ادامه داد: تمسک به ولایت علی تبعیت از مقاصد و اهداف اوست وکسانی که مدعی شیعه امیرالمونین هستند باید در همه چیز خود از او تبعیت کنند.

امام جمعه بخش پاسارگاد افزود: بعضی ها می گویند مسائل سیاسی مانند fatf و برجام و امثال این موارد جایگاهشان در تریبون نماز جمعه نیست، شاید کسانی که این حرفها را می زنند، نمی دانند که نماز جمعه سیاسی عبادی است و مردم باید درجریان مسائل مهم مملکت وسیاست های داخلی و خارجی کشور قرار بگیرند.

وی بیان داشت: حتما عده ای نمی خواهند مردم از اشتباهتشان با خبر شوند و سر پوشی بر کارهای خرابشان بگذارند که اینچنین حرفهایی می زنند.

پردل تصریح کرد: از مسئولان و خیرین در خواست کمک جهت ساخت خانه عالم در سطح بخش پاسارگاد داریم و شایسته است که مساجد و روستاهای بخش مجهز به خانه عالم شوند و همچنین کمک جهت ساخت مساجد و حسینیه های نیمه تمام هم وجود دارد.

منبع:  طنین پاسارگاد

نظرات بینندگان