کد خبر: ۹۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۵
امام جمعه فیروزاباد:

هدف آمریکا سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

امام جمعه فیروز آباد گفت: یکی از اهداف آمریکا سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی چرا که آمریکا معتقد است اگرجهان دو قطبی است باید یک قطبی شود و آن قطب هم باید آمریکا باشد .

به گزارش شیرازه حجت السلام هاشمی زاده امام جمعه فیروزآباد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: 31 شهریور مصادف است با آغاز جنگ تحمیلی صدامی آمریکایی علیه ایران اسلامی است.

وی درادامه افزود: این جنگ نابرابر و ناخواسته یک جنگ خانمان سوزی بود که به ما تحمیل شد که آمریکا از این جنگ با توجه به وضعیت نامناسب کشور در آن زمان به دنبال اهدافی بود که هیچ کدام از این اهداف محقق نشد.

هاشمی زاده یکی از اهداف آمریکا را سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: آمریکا معتقد است اگرجهان دو قطبی است باید یک قطبی شود و آن قطب هم باید آمریکا باشد که اگر اسلام آمد آن هم قطب دیگر می شود و آمریکا برای سرنگونی نظام، صدام را تحریک کرد.

خطیب نماز جمعه فیروزآباد دومین هدف را بازگردانی آبروی به باد رفته آمریکا در منطقه و جهان دانست و اظهار داشت : با سقوط رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آبروی آمریکا در منطقه و جهان رفت و برای آبرو دادن به امریکا این جنگ را برعلیه ایران اسلامی دنبال کردند.

وی تقویت و روحیه دادن به نوکران آمریکا در منطقه را سومین هدف امریکا بیان کرد و گفت :برای اینکه آمریکا به سران خود فروخته خود در منطقه روحیه دهد .

وی در ادامه افزود آمریکا برای اینکه اسلام نمی تواند دارای یک نظام و حکومت سیاسی باشد و برای اینکه اسلام منزوی کند این جنگ را آغاز کرد.

امام جمعه فیروزآباد یکی دیگر از اهداف آمریکا را تکرار نشدن این انقلاب در دیگر کشور ها را عنوان کرد و افزود: امریکا برای اینکه به کشور های منطقه بفهماند که در ایران انقلابی که صورت گرفته اشتباه بوده است و دیگر کشور ها اسلامی کسی جراعت نکند همچنین انقلابی انجام دهند و  این جنگ را به ما تحمیل کرد.

هاشمی زاده در ادامه گفت : آمریکا برای این اهداف جنگ را بر ما تحمیل کرد و اما نتیجه این جنگ شد پیروزی اسلام ، اسلامی دارای حکومت و دارای مبانی دقیق بین المللی است .

وی در پایان اظهار داشت : 37 سال از این انقلاب را پشت سرگذاشته ایم و روز به روز به عزت و افتخار این کشور افزوده می شود و این جنگ کشور را در مقابل قدرت های بزرگ جهانی مقاوم و استوار کرده است.

منبع:  فیروزنا

نظرات بینندگان