کد خبر: ۹۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
پارالمپیک 2016 ریو؛

تیم فوتبال هفت نفره ایران نایب قهرمان شد، والیبال نشسته فینالیست

تیم فوتبال هفت نفره ایران به عنوان نایب قهرمانی پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک دست یافت، همچنین تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با پیروزی مقابل برزیل در مرحله نیمه‌نهایی به فینال بازی‌های پارالمپیک ریو راه یافت.
به گزارش شیرازه تیم فوتتیم فوتبال هفت نفره ایران نایب قهرمان شد، والیبال نشسته فینالیستبال هفت نفره ایران دیروز جمعه در ورزشگاه «دئودورو»ی شهر ریودوژانیرو با نتیجه ۲ بر یک مقابل اوکراین شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی رسید. 

نایب قهرمانی ایران در این دوره از مسابقات در حالی حاصل شده که فوتبال هفت نفره از دوره بعد این بازی های پارالمپیک حذف می شود.

همچنین در ادامه رقابت‌های روز نهم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو و در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال نشسته، تیم ملی کشورمان به مصاف برزیل، میزبان مسابقات رفت که با برتری در سه ست متوالی جواز حضور در دیدار پایانی را کسب کرد.

شاگردان هادی رضایی به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۹۰، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ مقابل برزیل به پیروزی دست یافتند و راهی دیدار نهایی شدند.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان ساعت ۱۲ روز یکشنبه در فینال والیبال نشسته به مصاف بوسنی و هرزگوین می‌رود. این دو تیم در فینال پارالمپیک لندن نیز با یکدیگر مواجه شده بودند که بوسنی با غلبه بر ایران قهرمان شده بود.


نظرات بینندگان