کد خبر: ۹۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در لامرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد بر نامه های هفته دفاع مقدس در لامرد را تشریح کرد.

به گزارش شیرازه  عبدالله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید و پر خیر و برکت غدیر، در آستانه هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های اجرایی این هفته در شهرستان لامرد پرداخت.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت  سال دفاع مقدس آیینه تمام نمای استقامت، پایداری و استواری ملتی است که با نام خدا و توکل بر قدرت لایزال الهی در مقابل تمامی طاغوت های غرب و شرق و ارتجاع عرب ایستاد و هیمنه استکبار را در هم شکست و با هدایت رهبر و مقتدای حکیم و بصیر خود ، داغ شکست را بر پیشانی دشمن زد .

وی افزود : دفاع مقدس دستاوردها و آموزه های بسیار ارزشمندی مانند ولایت مداری ، خودباوری ، احیای روحیه جهاد و شهادت ، فداکاری و ایثار و دشمن ستیزی ، اقتدار و ... را برای کشور ما به ارمغان آورد و از ملت ما مردمی مقاوم ، مبارز ، استقلال طلب ، متعهد و ولایت مدار و ... ساخت .

وی خاطر نشان ساخت : در کوره جنگ جوانان، جوانان با اخلاق و فداکار و هوشمند و با ایمان و صاحب تجارب و دانش منحصر به فردی شدند که با گذشت صدها سال و حضور در مراکز علمی و دانشگاهی و نظامی قادر به دست یافتن به آن نبودند.


آزاد خاطر نشان کرد: شهیدان و ایثارگران ما با واژگانی از نور رساترین نغمه مقاومت و شورانگیزترین شعر حماسی ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس سرودند و امنیتی پایدار برای جمهوری اسلامی ایران رقم زدند .

وی همچنین اظهار کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نهادینه شدن فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس اقتدار ما را تضمین کرده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد تاکید کرد: دفاع مقدس نماد اقتدار و عظمت ملت ایران اسلامی است و ما باید برنامه های این هفته را با شکوه برگزار کنیم.

وی گفت:  امسال در هفته دفاع مقدس بیش از 260 برنامه در سطح شهرستان اجرا خواهیم کرد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از اجرای 80 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یادواره آبروی محله، یادواره شهدا، نشستهای بصیرتی، مسابقات ورزشی ناحیه ای و حوزه ای از جمله این برنامه هاست.

آزاد در ادامه از برگزاری و اجرای 11 یادواره و شبی با شهدا در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و اختتامیه اردوهای جهادی در سطح شهرستان، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس سطح شهرستان، افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی، برنامه تجلیل از رزمندگان در پایگاهها و محلات، اجرای مسابقات ورزشی و حلقات صالحین همراه نمایشگاه های مختلف در سطح شهرستان، همایش های سبک زندگی اسلامی و برگزاری کارگاه های آموزشی افزایش جمعیت، رزم شبانه پایگاههای مقاومت، مسابقات کتابخوانی، میقات صالحین )حلقات صالحین( و حضور گسترده در نمازجمعه، رژه موتوری بسیجیان و نیروهای مسلح در سطح شهرستان، تجلیل از مادران شهدا،  برگزاری کلاسهای بهداشت و سلامت،  مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس با حضور نونهالان و کودکان،  حضور سردار نوراللهی در یادواره شهدای محلات قلعه غلام عبدالله، سبخی، آبدولی، نخل صفا و قلعه سردار که در گلزار شهدای سبخی برگزار می گردد، حضور نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ثارالله در یادواره آبروی محله نیرایی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس سال 95 در شهرستان لامرد عنوان کرد.

منبع : لامــــرود
برچسب ها: دفاع مقدس ، لامرد ، سپاه
نظرات بینندگان