کد خبر: ۹۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تاکید کرد؛

لزوم داشتن توانمندی در عرصه شبکه‌های اجتماعی

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: باید در عرصه‌های علمی، اجتماعی و شبکه‌های مجازی قدرت و توانمندی داشته باشیم.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار مدیرکل و مدیران صداوسیمای فارس با وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون تصریح کرد: آنچه موجب پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی در ایران و مقابله دلیرانه مردم عزیز این کشور در مقابل انواع و اقسام توطئه شده، توجه به معنویت و باورهای دینی و تقویت ارزش‌های متعالی حاصل از انقلاب بوده و موفقیت امروز صداوسیما نیز به دلیل توجه به دین و بنیان‌های اقتصادی برگرفته از معنویت مردم متدین ایران اسلامی است.

وی عزت و اقتدار را نتیجه ایمان خدا، استقامت بر باورها و مقاومت در مقابل هجمه‌های همه‌جانبه دشمن دانست و گفت: در سخت‌ترین شرایط پس از انقلاب مردم با باور عمیق به وعده‌های الهی از سختی‌ها و خطرات گذشتند و امروز که ما در اوج اقتدار هستیم تقویت این باورها رشد و پیشرفت کشور را سرعت خواهد بخشید.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشینه استان فارس و مردم انقلابی آن مبارزه برای حفاظت از کیان کشور را از افتخارات این مردم برشمرد و افزود: علمای بزرگ این خطه همواره جلودار مبارزه با استعمارگران بوده‌اند و دشمنان برای گرفتن روحیه ظلم و استکبارستیزی مردم این دیار از زمان قاجار و به‌ویژه پهلوی با راه انداختن جریانات فرهنگی تلاش کرده‌اند روحیه مبارزه‌طلبی و مقاومت در مقابل دشمن را از مردم بگیرند و در عوض آن‌ها را به مسائل پیش‌پاافتاده سرگرم کنند.

ایمانی همچنین خاطرنشان کرد: وظیفه ما و دلسوزان انقلاب و کسانی که به آینده انقلاب علاقه‌مند هستند این است که فضای رشد و معنویت را در جامعه فراهم کنیم و برای این استان برنامه‌های ریشه‌ای، پایدار و ماندگار داشته باشیم و با استفاده از کارشناسان خبره، متعهد، دلسوز و با انگیزه تلاش کنیم تا اصالت و هویت ارزشمند و بر قله بودن را حفظ و برای نسل آینده توسعه دهیم.

وی با تأکید بر این‌که یک تفکر نادرست ممکن است تعداد بسیاری از افراد جامعه را تحت تأثیر قرار دهد گفت: امروز رسانه‌های غیررسمی یا شبکه‌های مجازی بالاتر از رسانه‌های رسمی تلاش می‌کنند و به‌ سهولت در دسترس همگان قرار دارند و ضروری است که جوانان و تحصیل‌کردگان به عرصه بیایند و نوآوری و ابتکار عمل را به دست ‌گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: اگر قرآن می‌گوید «واعدولهم ما استطعتم من قوه»، تنها آمادگی موشکی و سلاح نیست، بلکه باید در عرصه‌های علمی، اجتماعی و شبکه‌های مجازی قدرت و توانمندی داشته باشیم و با جذب جوانان بااستعداد، دلسوز و مؤمن به‌ نظام و انقلاب در این عرصه تلاش کنیم.

ایمانی با اشاره به مناسبت‌ها و رویدادهای کشور به خاطر برنامه‌ریزی‌های خوب صداوسیما که آن‌ها را به‌خوبی انعکاس می‌دهد و فرصت‌ها را از دست نمی‌دهد تشکر کرد و آن را عنایت و لطف الهی دانست.

منبع: فارس
نظرات بینندگان