کد خبر: ۹۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
عضو شوراي اسلامي شيراز:

بهمن گلبارنژاد شهيد محسوب مي‌شود

عضو شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: بهمن گلبارنژاد، دوچرخه‌سوار ملي‌پوش جمهوري اسلامي ايران، كه در پارالمپيك ريو و براثر يك حادثه درگذشت، شهيد محسوب مي‌شود.
به گزارش شیرازه، مظفر مختاري با ابراز تاسف از وقوع حادثه منجر به فوت گلبارنژاد، اين حادثه تلخ را به خانواده گلبارنژاد و اهالي ورزش و مردم ايران تسليت گفت و افزود: گلبارنژاد از جانبازان والامقام دوران دفاع مقدس بود كه با روحيه والاي خود، الگويي از يك انسان ارزشمند محسوب مي‌شد.

مختاري تصريح كرد: براساس قوانين، جانبازان بالاي 70 درصد دوران دفاع مقدس، به هر دليل كه فوت كنند، شهيد محسوب مي‌شوند چون آنان در واقع شهيدان زنده جامعه ما هستند.

رئيس اسبق بنياد شهيد استان فارس گفت: شهيد گلبارنژاد، جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس بود كه يك روز قبل از پايان جنگ تحميلي، بر اثر انفجار مين، يكي از پاهاي خود را از دست داد.

مختاري با بيان اينكه گلبارنژاد، صدمات ديگري را نيز براثر آن انفجار متحمل شده بود، گفت: او علي‌رغم آنكه دردهاي شديدي را به واسطه جانبازي داشت اما از مصرف داروهاي مسكن قوي كه پزشك برايش تجويز كرده بود، امتناع كرد و تلاش داشت با انجام ورزش، اين دردها را از بين ببرد.

عضو شوراي اسلامي شهر شيراز گفت: شهيد گلبارنژاد، ورزشكاري با اخلاق بود كه مدال‌ها و مقام‌هاي ارزشمندي را براي مردم ايران و شهروندان شيراز با تلاش خود كسب و افتخار آفريني كرد و حادثه منجر به شهادت او، موجب تاثر همه شد.

مختاري يادآور شد: پدر شهيد گلبارنژاد هم از جانبازان دوران دفاع مقدس بود كه چند سال قبل به لقاء‌ معبود پيوست. آن شهيد در سال‌هاي گذشته متاسفانه همسر خود را هم از دست داد و با دشواري‌هاي زيادي فرزندانش را بزرگ كرد.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان