کد خبر: ۹۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
رئیس پلیس فتا استان فارس خبر داد:

کلاهبرداری میلیونی بی تالکی

رئیس پلیس فتا استان فارس، از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی در شیراز خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ "سیدموسی حسینی" رئیس پلیس فتا استان فارس، گفت: خانم 25ساله شیرازی با ارائه مرجوئه قضائی و مستندات مجرمانه به پلیس فتا فارس مراجعه و شکایت خود را مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی اعلام می کند.

وي ادامه داد: شاکی در اظهارات خود بیان می کند؛ از طریق شبکه اجتماعی بی تالک به صورت تصادفی با مرد 32ساله ای آشنا می شود که پس از گذشت حدود 6ماه آشنایی اینترنتی و تماس های تلفنی از طریق شبکه های اجتماعی رابطه بینشان نزدیک شده و قرار ازدواج گذاشته می شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار كرد: در این مدت کوتاه آشنایی شاکی مبلغ 210میلیون ریال در چندین نوبت به بهانه های مختلف به صورت امانی به حساب متهم واریز می کند در حالی که تنها یک بار ملاقات حضوری در یکی از پارک های محله ای با وی داشته است.

سرهنگ حسيني افزود: هنگامی که شاکی از متهم می خواهد وجه انتقالی که به صورت مخفیانه از حساب مادرش برای او واریز کرده است برگرداند، متهم علاوه بر این که از برگرداندن وجه سر باز میزند وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می کند که در این مدت به دست آورده است.

وي گفت: شاکی با بیان اینکه به جز یک شماره تلفن جعلی هیچ آدرس و سرنخی از متهم ندارد خواستار رسیدگی به پرونده شکایت خود می شود.

رئیس پلیس فتا استان فارس بيان كرد: پس از تشکیل پرونده ماموران اقدامات تخصصی خود را جهت شناسایی و دستگیری متهم آغاز كرده و موفق به شناسایی متهم که مرد 31ساله می شوند.

سرهنگ حسيني ادامه داد: متهم که هیچ گاه تصور نمی کرده روزی توسط پلیس شناسایی شود، در اضهارات خود بیان می کند از ابتدا قصد اخاذی از شاکی را نداشته است.

وي افزود: متهم در اظهارات خود اقرار مي كند كه پس از ملاقات حضوری متوجه می شود شاکی تصاویری برای وی ارسال کرده است که متعلق به او نبوده است و پس از آن به فکر انتقام گیری می افتد که در ادامه با به دست آوردن تصاویر شخصی شاکی نقشه شوم خود را عملی می سازد.

انتهای پیام..

نظرات بینندگان