کد خبر: ۹۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
مسئول درمانگاه امام خمینی فیروزآباد خبر داد:

ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسئول درمانگاه امام خمینی(ره) فیروزآباد از ارائه خدمات رایگان پزشکی در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش  شیرازه به نقل از فیروز نا  عبدالرحیم قاسمی مسئول بهداری سپاه ناحیه فیروزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فیروزنا ، اظهار داشت: همواره واحدهای مختلف بسیج در دوره‌های مختلف اقدام به خدمات‌رسانی به مردم می‌کنند که اقشار مختلف جامعه به ویژه ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار بارها از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی از جمله واحدهایی است که همواره در صف نخست خدمات‌رسانی بدون منت به مردم بوده و این کارها را افتخار خود و وظیفه‌ می‌دانیم.

مسئول بهداری سپاه ناحیه فیروزآباد در ادامه به برنامه‌های پیش‌بینی شده ویژه هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این درمانگاه ارائه خدمات و ویزیت رایگان دندانپزشکی و پزشک عمومی در روز 31 شهریور به عموم مردم می باشد که این خدمات جهت ایثارگران ،بسیجیان در طول هفته دفاع مقدس رایگان است.

قاسمی افزود: ارائه خدمات پزشک متخصص قلب و عروق و اطفال در روزهای 3 -4-5 شهریور ماه جهت عموم مردم و بسیجیان رایگان است.

وی اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در این هفته عموم مردم شهرستان فیروزآباد در 2 نوبت صبح و عصر می‌توانند از خدمات رایگان این درمانگاه بهره مند شوند.

سرهنگ عبدالرحیم قاسمی گفت: این درمانگاه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 14 و در نوبت عصرها از ساعت 15 تا 20 در طول هفته دفاع مقدس آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

در پایان مسئول بهداری و بسیج جامعه پزشکی سپاه فیروزآباد گفت:در تاریخ 5 شهریور ماه یک تیم پزشکی جهت درمان به مناطق محروم شهرستان اعزام خواهند شد.

نظرات بینندگان