کد خبر: ۹۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵
رئیس آموزش و پرورش قائمیه در جمع مدیران مدارس:

مدیران مدارس به اجرای دقیق سرشماری نفوس و مسکن کمک کنند

رئیس آموزش و پرورش قائمیه در جمع مدیران مدارس این شهر گفت: آموزش و پرورش با توجه به جمعیت بالایی که دارد می‌تواند نقش موثری در اطلاع رسانی درخصوص سرشماری نفوس و مسکن ایفا کند.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، ستاد سرشماری نفوس و مسکن در آموزش و پرورش قائمیه تشکیل شد.

رئیس آموزش و پرورش قائمیه در جمع مدیران مدارس این شهر گفت: آموزش و پرورش با توجه به جمعیت بالایی که دارد  می‌تواند نقش موثری در اطلاع رسانی درخصوص سرشماری نفوس و مسکن ایفا کند.

سید قاسم تقوی افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها براساس اطلاعات شکل می‌گیرد. آمار دقیق در رفع نیازهای زیر ساختی، بهداشتی، درمانی و آموزشی، رفاهی و ارتقاء سیاسی اهمیت بسزایی دارد و همگی باید برای آگاهی بخشی به معلمان، دانش آموزان و اولیاء تلاش کنیم.

ستاد سرشماری نفوس و مسکن در آموزش و پرورش قائمیه

وی اضافه کرد: با برگزاری مسابقات متفاوت فرهنگی از جمله برگزاری مسابقات عکس در دوره متوسطه، مسابقه نقاشی و انشاء در دوره ابتدایی و توزیع پوستر و تراکت در میان دانش آموزان  آمادگی لازم برای اجرای این سرشماری را ایجاد کنید و حتی باید در تمام مکاتبات اداری در مدت سرشماری نیز اشاراتی به این برنامه بشود.

وی گفت: این برنامه در دومرحله انجام می‌شود که مرحله اول از 3 مهر تا 24 مهر بصورت اینترنتی است و مرحله دوم نیز از 25 مهر تا 25 آبان‌ماه مامورین سرشماری بصورت حضوری درب منازل افرادی که اطلاعات خود را به صورت اینترنتی ثبت نکرده‌اند حضور می یابند.

تقوی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تمامی مدیران و مسئولان آموزشگاه‌های منطقه برنامه ریزی لازم برای تسهیل و اطلاع رسانی سرشماری نفوس و مسکن را انجام دهند تا آمار و اطلاعات دقیق در دست مسئولان قرار گیرد.

ستاد سرشماری نفوس و مسکن در آموزش و پرورش قائمیه
ستاد سرشماری نفوس و مسکن در آموزش و پرورش قائمیه
ستاد سرشماری نفوس و مسکن در آموزش و پرورش قائمیه


نظرات بینندگان