کد خبر: ۹۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می شود:

کاروان تئاتر خیابانی در خیابان های شیراز

به مناسبت هفته دفاع مقدس و در دومین روز از این هفته کاروان تئاتر خیابانی از عصر امروز پنجشنبه اول مهرماه تا پنجم مهرماه با حضور در خیابان های شیراز با مردم صحبت خواهند کرد.

به گزارش شیرازه، بهزاد مریدیمدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس ظهر امروز درحاشیه مراسم نقد و بررسی عملکرد دو ساله فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور جمعی از اصحاب رسانه، مسئولان و دوستداران حوزه هنر، فرهنگ و ادب برگزار شد، به خبرنگار شیرازه، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس کاروان تئاتر خیابانی با اتوبوس به تمام نقاط شهر شیراز اعزام می شوند و از نزدیک با مردم درباره موضوعات مختلف صحبت می کنند.

وی افزود: موضوعاتی همچون ترافیک، اعتیاد، موضوع شهروندی و... در جریان حضور کاروان تئاتر خیابانی برای مردم بیان می شود.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان فارس از فردا در شیراز

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس همچنین از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره استانی در شیراز خبر داد و گفت: امسال و در حالی که بیش از 90 درصد استان ها به دلیل مشکلات مالی قادر به برگزاری این جشنواره نیستند اما اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با همکاری هتل چمران شیراز این جشنواره را برگزار می کند.

مریدی با بیان این که این جشنواره در سه مکان در شیراز برگزار می شود، ابراز داشت: تالارسبز حافظ، تماشاخانه استاد هودی و تماشاخانه استاد سپاسدار میزبان علاقمندان به تئاتر هستند که هر کدام از برنامه ها در دو بخش اجرا می شود.

وی افزود: این جشنواره که از فردا دوم مهر شروع می شود تا پنجم مهر ادامه دارد و سه داور آثار را داوری می کنند.

نظرات بینندگان