کد خبر: ۹۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴:۵۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵

ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان زرین دشت تشریح شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرین دشت گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از 31شهریور ماه تا 6مهر اجرای 120 ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در این شهرستان آغاز شده است.

به گزارش شیرازه به نقل از زرنوشت  سرگرد اردشیر بابایی در گفتگو با زرنوشت گفت: رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان، مسابقه فرهنگی - ورزشی، اردوهای جهادی، کارگاه آموزشی و نشست بصیرتی،دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، دیدار با ائمه جمعه، و برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از مهمترین برنامه های بزرگداشت این ایام است.

وی معرفی الگوهای واقعی ایثار و شهادت، بیان و روایت حماسه های این دوران طلایی به آیندگان را از اهداف ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

بابایی افزود: هشت سال دفاع مقدس، حماسه ای بی بدیل از نقش آفرینی های فرزندان ملت غیور ایران اسلامی است که با بصیرت الهی و شعور سیاسی و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دست نشانده استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ایستادگی کردند و پیروزی های بزرگ و عزت مندانه ای را رقم زدند.

به گفته وی دفاع مقدس به منزله دانشگاهی است که باید از آن درس های زیادی بگیریم، بسیاری از فرماندهان دفاع مقدس جوانان و نوجوانان بوده اند.

 بابایی ادامه داد: دفاع مقدس به ما آموخت که می شود با اعتماد و تکیه بر مردم این جنگ نابرابر را مدیریت کرد و با موفقیت به پایان رساند.

وی مهمترین مولفه و شاخص به ویژه در سطح بالای معنویت و ایمان انسان دانست و یادآور شد: زمانی به دوران هشت سال دفاع مقدس نگاه می کنیم نام و رمز عملیات ها و دعا و توسل رزمندگان به یاد ائمه اطهار(ع) بوده است.

وی اظهارکرد: امروز وظیفه ما این است که در لبیک به ندای رهبرمان در موضوع و مقوله امنیت تمام توان و تلاش خود را برای آموزش های سازماندهی، نیروی عظیم بسیج به کار گیریم.

نظرات بینندگان