کد خبر: ۹۶۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
نماینده مر دم کوار :

FATF دام بسیار عمیق و گسترده‌ای است

نماینده مر دم کوار با اشاره به قرارداد FATF این قرارداد را دامی بسیار عمیق و گسترده دانست و گفت : چندین برنامه جهانی پشت سر هم به عنوان بهترین راه برخورد با نظام و انقلاب طراحی کرده‌اند که FATF اولین آن است.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، همزمان با هفته دفاع مقدس  داریوش اسماعیلی نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون فرماندار شهرستان کوار و بخشدار طسوج، در مسجد امام علی (ع) شهر کوار با فرمانده سپاه ناحیه و جمعی از بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس دیدار کرد.

 اسماعیلی در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به سخن حضرت امام (ره) که فرمودند "این جنگ نعمت است"، گفت: گرچه ما بسیجیان همان روز هم به این سخن حضرت امام (ره) ایمان داشتیم اما امروز و پس از گذشت سالها می‌بینیم که بزرگترین اقتدار در سطح جهانی متعلق به جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جنگ هشت ساله، مردم ولایت مدار ما را تمام عیار ولایت مدار کرد و مردم با تمام وجود باور کردند که تنها یک راه برای موفقیت و به منزل مقصود رسیدن انقلاب وجود دارد و آن هم تبعیت تام از ولایت فقیه است.

نماینده مردم کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم ما همان احساسی را که نسبت به حضرت امام (ره) داشتند همان احساس را نسبت به رهبر معظم انقلاب دارند و اینکه هر از گاهی چند نفری که تا دیروز در صف انقلابیون بودند از صف انقلاب جدا می شوند دلیلی بر انحراف انقلاب نیست و انقلاب ما با قدرت و قوت مسیر خود را ادامه می‌دهد و اگر بخواهیم انقلابی بمانیم باید تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه داشته باشیم.

اسماعیلی افزود: در فتنه 88 با یک فرمان مقام معظم رهبری تمام غائله ختم شد و حتی برخی از افرادی هم که فکر می کردند اتفاق دیگری افتاده است وقتی برای نظام جمهوری اسلامی احساس خطر کردند همه در صف واحد و یکدست و یکپارچه پشت سر مقام معظم رهبری قرار گرفتند و با تبعیت از ولایت فقیه، همه‌ی توطئه ها را یکی بعد از دیگری دفع کردند.

نماینده کوار با اشاره به قرارداد FATF این قرارداد را دامی بسیار عمیق و گسترده دانست و افزود: چندین برنامه جهانی پشت سر هم به عنوان بهترین راه برخورد با نظام و انقلاب طراحی کرده‌اند که FATF اولین آن است و مشخصاً اطلاع داریم که موراد دیگری نیز وجود دارد و بعد از این مطرح می شود.

وی افزود: قرارداد FATF را تحت عنوان مبارزه با تروریسم و پول‌شویی مطرح کرده‌اند منتهی آنچه که ما با آن مشکل اساسی داریم و باید به آن توجه کرد این است که تعریفی که آنها از تروریسم دارند چیست و آنها چه کشورهایی را حامی تروریسم معرفی می کنند.

اسماعیلی ادامه داد: ما علناً گفته‌ایم و همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند ما از حزب الله و گروه های فلسطینی همچون حماس حمایت می کنیم، حال سؤال اینجاست که در تعریفی که آنها در قرارداد FATF از مبارزه با تروریسم دارند آیا حزب الله لبنان را جزء گروه‌های تروریستی می دانند یا نه؟ حزب الله لبنانی که ما آن را در صف مقدّم مبارزه با استکبار و اسرائیل می‌شناسیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با شناختی که از طرف مقابل داریم تکلیف ما با FATF با وضع موجودش کاملاً مشخص است، FATF دامی است بسیار عمیق و گسترده که به محض اینکه به آن ورود پیدا کنیم تکلیف بعدی را باید مشخص کنیم و قطعاً مجلس به این قضیه ورود می کند.

وی با گریزی به قضیه برجام گفت: برجام از آن جهت که چهره سیاه آمریکا را سیاه تر در ذهن نه فقط مردم ما بلکه در تمام دنیا به اثبات رساند، خوب شد که انجام شد، آمریکائی که تا دیروز جمهوری اسلامی را نظامی جنگ طلب و خشن در دنیا معرفی می کرد امروز هیچ پاسخی حتی برای شرکای اروپایی خود ندارد که بعد از برجام چه کرده است.


دیدار نماینده کوار با جمعی از ایثارگران و رزمندگان شهرستان

دیدار نماینده کوار با جمعی از ایثارگران و رزمندگان شهرستان

دیدار نماینده کوار با جمعی از ایثارگران و رزمندگان شهرستان

دیدار نماینده کوار با جمعی از ایثارگران و رزمندگان شهرستان

دیدار نماینده کوار با جمعی از ایثارگران و رزمندگان شهرستان

دیدار نماینده کوار با جمعی از ایثارگران و رزمندگان شهرستان

دیدار نماینده کوار با جمعی از ایثارگران و رزمندگان شهرستان

نظرات بینندگان