کد خبر: ۹۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
سه نشان با یک تیر؛

زنگ مقاومت، مهر و زنگ سرشماری در قیروکارزین نواخته شد

زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس، زنگ مهر به مناسبت بازگشایی مدارس وزنگ سرشماری در قیروکارزین نواخته شد.

به گزارش شیرازه  به نقل از پرگون، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین بازگشایی مدارس، زنگ مهر و زنگ ایثار و مقاومت با حضور کورش کرمپور نماینده مردم قیروکارزین در مجلس، حجت الاسلام عنایت الله اکبری امام جمعه قیروکارزین، سرگرد عباس رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین، حسنعلی مرادی مدیر آموزش و پرورش قیروکارزین و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در مدرسه نمونه دولتی اقبال لاهوری شهر قیر نواخته شد.

در این مراسم مرادی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، قبول شدگان کنکور را مایه افتخار جامعه فرهنگی قیروکارزین خواند و یاد و خاطره شهدای دانش آموز شهرستان را گرامیداشت.

حجت الاسلام اکبری امام جمعه قیروکارزین نیز این مناسبت را به دانش آموزان، اولیاء و همه معلمین و فرهنگیان تبریک گفت و هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت های دانش آموزان در دفاع از اسلام و کشور دانست.

کورش کرمپور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی نیز با تبریک بازگشایی مدارس، خود را مدیون معلم و همه افرادی دانست که در راه پیشرفت وی مؤثر بوده اند. 

وی خودش را با افتخار سرباز امام خمینی (ره) خواند و گفت: امروز اگر می خواهید سرباز خوبی برای رهبر باشید، باید تلاش کنید و تحصیلات را با جدّیت ادامه دهید تا آینده انقلاب و کشور از لحاظ نیروی انسانی متعهد تضمین شود.

در پایان نیز زنگ بازگشایی مدارس، زنگ ایثار و مقاومت و زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن توسط کورش کرمپور نواخته شد.


پایان/

نظرات بینندگان