کد خبر: ۹۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵

زنگ مهر و مقاومت در مدارس لامرد به صدا درآمد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر و مقاومت در کلیه مدارس شهرستان لامرد طنین انداز شد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامـــــرود؛ صبح امروز و همزمان با سراسر میهن اسلامی، زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولین و اولیای دانش آموزان در مدارس سراسر شهرستان به صدا درآمد.


عبدالله حسینی فرماندار لامرد در آئین بازگشایی سال جدید تحصیلی در آموزشگاه دخترانه متوسطه اول اندیشه شهر لامرد با تبریک هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی اظهار کرد: دختران نیمی از جمعیت دانش آموزی و دانشجویی جامعه ما را تشکیل می دهند و این یعنی نصف توانمندی جامعه در راه کسب موفقیت.

وی اضافه کرد: امروز آغاز بهار دانش است و میوه آن توانایی است که دانش آموزان با تلاش و کوشش برای ساختن کشوری آباد مسیر علم را طی خواهند کرد.

فرماندار لامرد همچنین به آغاز سرشماری نفوس و مسکن 95 نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموزان در اجرای هرچه بهتر این سرشماری به عنوان یک رکن اساسی از جامعه می توانند خانواده ها را در انجام اینترنتی سرشماری راهنمایی و همکاری نمایند.


ابراهیم صفری مدیر آموزش و پرورش لامرد نیز در این مراسم در سخنانی ابراز کرد: از خیر محترم حاجیه بانو خسروی به جهت انجام بازسازی این آموزشگاه تقدیر و تشکر می نمایم .


وی ادامه داد: این خیر بزرگوار همچنین هزینه احداث آموزشگاه 12 کلاسه شهید خسروی با مبلغ قریب به 2 میلیارد تومان متقبل شدند که این مدرسه نیز طی روزهای آینده با حضور ایشان افتتاح خواهد شد.

صفری همچنین خاطر نشان کرد: مدیریت آموزش و پرورش لامرد با 9800 دانش آموز و 872 در 115 واحد آموزشی کار خود را در سال جدید تحصیلی آغاز می کند و همانگونه که در سال قبل شاهد موفقیت های چشمگیر باشیم و جز 30 آموزش و پرورش برتر کشور معرفی شد که نتیجه تلاش دانش آموزان و دبیران بزرگوار و همه ارکان های آموزشی بوده است که امیدواریم امسال نیز این موفقیت ها ادامه داشته باشد.


نظرات بینندگان