کد خبر: ۹۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵
مدیر آموزش و پرورش خرامه:

امسال 9020 دانش آموز سر کلاس می روند

مدیر آموزش و پرورش خرامه با بیان این نکته که امسال 29 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان وارد مجموعه آموزش و پرورش خرامه شدند گفت: سال تحصیلی جدید، 9020 دانش آموز در کنار 815 معلم سر کلاس می روند.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، کرامت کاظمی مدیرآموزش و پرورش شهرستان خرامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: در آخرین روز از فصل تابستان، زنگ شکوفه ها در مدارس نواخته شد تا دانش آموزان کلاس اولی در کنار معلم و اولیا با محیط مدرسه آشنا شوند.

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر در آستانه آغاز سال تحصیلی ادامه داد: اجرای این پروژه در مدارس شهرستان، کمک می کند تا ساماندهی فضای مدرسه و نیروی انسانی به بهترین شکل ممکن انجام شود تا اولیاء دانش آموز در اولین روز از مدرسه فرزندشان هیچ گونه دغدغه ای نداشته باشند.

کاظمی به برگزاری مراسم زنگ مهر در مدرسه شبانه روزی اندیشه اشاره کرد و افزود: سوم مهرماه همزمان با سراسر کشور، مراسم زنگ مهر با حضور نماینده مردم در مجلس در مدرسه شبانه روزی اندیشه نواخته می شود.

وی با بیان این نکته که امسال 29 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان وارد مجموعه آموزش و پرورش خرامه شدند گفت: سال تحصیلی جدید 9020 دانش آموز در کنار 815 معلم سر کلاس می روند.

مدیر آموزش و پرورش خرامه ضمن تشکر از پی گیری های نماینده مردم در مجلس جهت ساخت پروژه های عمرانی این مجموعه، از پیشرفت 53 درصدی استخر خرامه خبر داد و گفت: با وجود همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی اگر لطف خدا و همت مسئولین نبود فعالیت های عمرانی پیش نمی رفت.

کاظمی، اجرای پروژه کتابخانه و سالن آمفی تئاتر، مدرسه 12 کلاسه بنیاد برکت خیرآباد و ساختمان سرایداری اردوگاه خیبر را از دیگر پروژه های در دست اجرای آموزش و پرورش عنوان کرد و از تلاش های خیرین تشکر نمود.

وی در پایان از افتتاح مدرسه شهیدان تقی زاده با زیربنای670 متر مربع با اعتبار 700 میلیون تومان و مدرسه قرآنی امام حسن مجتبی (ع) با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار 730 میلیون تومان در هفتم مهرماه خبر داد.

نظرات بینندگان