کد خبر: ۹۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵

شتابزدگی فرماندار فسا در مقابل یک انتقاد / بحران محبوبیت دولت در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

در حالی که فرماندار شهرستان فسا فقط 8 ماه باقی مانده به پایان دولت حسن روحانی صندلی فرمانداری را پس از ماه ها بدست آورد در طول یک ماه رفتارهای افراطی از خود بروز می دهد.

به گزارش شیرازه، با روی کار آمدن حسن روحانی با شعار تدبیر و امید و اصرار بر اعتدال گرایی، دیری نپایید که اصلاح طلبان نقاب اعتدال را بر زمین انداخته و با سیاست فشار از بالا و چانه زنی از پایین سعی در تصاحب پست های کلیدی و حساس وزارت خانه های مختلف را دارند.

در شهرستان فسا نیز پس از پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی که یک نماینده اصولگرا توانست اکثریت آرا مردم را کسب کند اصلاح طلبان با احساس خلأ در منصب سیاسی شهرستان با اصرارهای فراوان ، فرمانداری با معیار وفاداری به اصلاحات را برای مدت کوتاه باقی مانده دولت بر سر کار آوردند.

سلیمان کرمی پیش از این با حذف برخی از بندهای ضد استکباری بیانیه پایانی روز قدس، مربوط به دفاع از حزب الله و اقدامات نظامی و امنیتی کشور نمره سیاهی را در کارنامه خود ثبت نمودگویا در تلاش برای ادایدِین خود و اظهار وفاداری به دولت اعتدال در همان روزهای اول انتصاب هشت ماهه در جمع اعضای شورای شهر فسا گفت: مفتخر به شاگردی یکی از سران فتنه است و با این اظهار نظر وفاداری خود را به اصلاح طلبان اعلام کرد.

هنوز یک ماه از انتصاب پرحاشیه وی نگذشته و در حالی که فقط هفت ماه تا پایان کار خود در فرمانداری فسا فاصله داردروز جمعه گذشته(2/7/95) در یک اقدامی عجیب پس از استماع سخنان سخنران پیش از خطبه ها که در ضمن صحبت های خود انتقاداتی را نسبت به FATF وارد نموده بود، آقای فرماندار در بین الصلاتین به بهانه اعلام فراخوان سرشماری نفوس و مسکن پشت تریبون رفت و ثابت کرد که ظرفیت پذیرش یک اظهار نظر و انتقاد از پروژه ای که به اذعان بسیاری از کارشناسان یک خیانت بزرگ به کشور است را ندارد.

این در حالی است که همزمان با سخنان آقای فرماندار، نمازگزاران و مردم ضمن اعتراض به وی در پایان نماز جمعه ایشان را با شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه و مرگ بر آمریکا تا بیرون مصلی بدرقه کردند.

یک کارشناس مدیریت گفت: اصولاً انتخاب مدیر ارشد دولت در شهرستانها باید با حساسیت و دقت بیشتری با تکیه بر شایسته سالاری و ظرفیت درک مسائل سیاسی، اجتماعی صورت گیرد.

درحالی که عملکرد سلیمان کرمی نشان دهنده فقدان شایستگی لازم در کسب محبوبیت برای دولت بخصوص در آستانه انتخابات ریاست جمهوری می باشد.

همچنین شنیده های خبرنگار ما حاکی است یکی از سران اصلاحات در شهرستان فسا با ابراز نگرانی از رفتارهای کرمی، خواهان استعفای وی از سمت فرمانداری گردیده و تهدید نموده است در صورت حضور وی دولت و بخصوص اصلاح طلبان فسا در وضعیت خوبی قرار نخواهند گرفت.

نظرات بینندگان