کد خبر: ۹۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
6 تا ۹ مهرماه:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی در شیراز برپا می‌شود

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری از ۶ تا ۹ مهرماه در شیراز برپا می‌شود.
به گزارش شیرازه، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، صوتی و تصویری از 6 تا 9 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برای بازدید علاقمندان برپا می‌شود.

عبدالناصر اسکندی، مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه ساعت 18 روز سه‌شنبه 6 مهرماه آغاز به کار می‌کند می‌گوید: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقمندان است.

اسکندری عنوان می‌کند: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه آخرین تولیدات خود شامل انواع لوازم صوتی و تصویری، یخچال، کولر، اجاق گاز، بخاری، لباس‌شویی و دیگر ملزومات خانگی را در قالب بیش از 250 غرفه به نمایش می‌گذارند.

وی می‌افزاید: ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضاهای رقابتی به منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالاهای مورد نیاز‌ از جمله اهدف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس بیان می‌کند: در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی که از 23 تا 26 اردیبهشت‌ماه سال گذشته برپا شد 50 شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی، کره جنوبی، چینی و تایوانی حضور داشتند و در این نمایشگاه نیز حضور دارند.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان