کد خبر: ۹۶۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
رئیس حج و زیارت استان فارس:

ثبت نام ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از استان فارس برای اربعین/ زائران مراقب دلالان باشند

رئیس حج و زیارت استان فارس با اشاره به ثبت نام ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین تاکید کرد که زائران فقط به دفاتر زیارتی برای ثبت نام مراجعه کنند و مراقب دلالان باشند.
به گزارش شیرازه، با اشاره به ثبت نام 21 هزار و 500 نفر از استان فارس برای پیاده‌روی اربعین اظهار داشت: در استان فارس 14 دفتر خدماتی زیارتی مجاز وجود دارد که زائران باید برای ثبت نام به این دفاتر مراجعه کنند و از اعتماد به افراد سودجد پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه این تعداد ثبت نامی در استان فارس در قالب 5 هزار و 500 گروه هستند، گفت: امسال نیز مانند سال گذشته کنسولگری عراق در استان فارس راه‌اندازی می‌شود و علاوه بر زائران استان فارس، زائران از استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان نیز از طریق این کنسولگری برای پیاده‌روی اربعین اقدام می‌کنند.

رئیس حج و زیارت استان فارس از تمامی افرادی که ثبت نام کرده‌اند درخواست کرد نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند و افزود: مبلغ ثبت نام از سوی سازمان حج و زیارت 40 دلار اعلام شده که زائران باید نسبت به پرداخت وجه ثبت نام خود زودتر اقدام کنند. 

مدیر حج و زیارت استان فارس با بیان اینکه نیاز به تبدیل ریال به دلار توسط زائران نیست، بیان کرد: این امر به‌صورت خودکار در سیستم انجام می‌شود و زائران از پرداخت هرگونه وجه به‌صورت دستی خودداری کنند.

زینلی خاطرنشان کرد: استقبال برای اعزام به پیاده‌روی کربلا از سوی مردم فارس نشان‌دهنده شور و حال حسینی و ارادت مردم این زاد بوم به آن امام بزرگوار است و از زائران تقاضا می‌شود ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت استان فارس تصریح کرد: براساس توافقات مقرر شده که متقاضیان اعزام به کربلا به صورت کاروانی در دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز سازمان حج و زیارت که اسامی آن‌ها در سایت Fars.haj.ir اعلام شده است، ثبت نام کنند و از مراجعه به دفاتر غیرمجاز خودداری کنند.

انتهای پیام/


منبع: تسنیم
نظرات بینندگان