کد خبر: ۹۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

تجلیل از نائب قهرمان پارالمپیک ریو در سپیدان

مراسم تجلیل از احمد رضا شاه حسینی کاپیتان تیم ملی 5 نفره نابینایان کشور و نائب قهرمان پارالمپیک 2016 ریو با حضور آیت الله رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز، مسئولین ورزشی استان ، فرماندار و جمعی از مسئولین و ورزشکاران سپیدانی برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون  مراسم تجلیل از احمد رضا شاه حسینی کاپیتان تیم ملی 5 نفره نابینایان کشور و نائب قهرمان پارالمپیک 2016 ریو با حضور آیت الله رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز، مسئولین ورزشی استان ، فرماندار و جمعی از مسئولین و ورزشکاران سپیدانی برگزار شد.

 احمد پور رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان ضمن برشمردن فواید ورزش، از زحمات کاپیتان سپیدانی تیم ملی 5 نفره جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: احمد از شاگردان من بوده و عرض ارادت و ولایتمداری ایشان نسبت به حضرت آقا بر هیچکس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد:  سپیدان جوانان مستعد فراوانی دارد که باید با حمایت مسئولین و بخش خصوصی کشف شوند.

آیت الله رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز در ادمه مراسم گفت : امنیت، آسایش و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهداء و هدایت های امام و رهبری است.

 آیت الله اردکانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: قهرمانان واقعی بلا شک شهداء هستند.

وی در همین راستا به بیان خاطراتی از سردار رشید اسلام شهید هاشم اعتمادی اشاره کرده و افزود: شجاع تر، دلیر تر و پر شور و فکر تر از این سردار سپیدانی به زعم همرزمانش در جبه های حق علیه باطل وجود نداشت. وی امنیت، آسایش و اقتدار کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهداء و هدایت های امام و رهبری دانست.

امام جمعه موقت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به مساله حقوق های نجومی اشاره کرد و با گلایه از دولتمردان در خصوص عدم توجه به مطالبات رهبری در این خصوص؛ اظهار داشت: اولا این دزدان به هیچ وجه ذخائر انقلاب نبوده و نیستند و ثانیا دولت محترم تدبیر و امید در برخورد قاطع با دزدان بیت المال مردم را ناامید نکنند!

وی تصریح کرد: حق را باید بدون تعارف و مصامحه کاری گفت و انجام داد تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

امام جمعه موقت شیراز افزود: دوچرخه سوارجانباز عزیز مدال واقعی خود را از امام علی علیه السلام می گیرد.

آیت الله اردکانی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهید کاروان ورزشی منا، شهید بهمن گلبارنژاد؛ خاطرنشان کرد: این دوچرخه سوار جانباز عزیز مدال واقعی خود را از امام علی علیه السلام می گیرد.

امام جمعه موقت شیراز در پایان با اشاره به موقعیت های ویژه شهرستان سپیدان خطاب به سرمایه گذاران و سرمایه داران، بیان داشت: شهرستان سپیدان و خصوصا شهر اردکان به سبب توریستی بودن فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و آینده و سرنوشت این شهر از لواسان تهران بهتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: هر کس در اردکان سرمایه گذاری کند؛ پشیمان نخواهد شد.

 صالح مشتاقی لار فرماندار سپیدان نیز در این مراسم با بیان  این که "روشنی دل پدرو مادر احمد همین افتخارات متعدد این فرزند دچار نقص است!"  ادامه داد: همین افتخارات مورد انسجام  وحدت ملی خواهد شد. 

مشتاقی لار ادامه داد:  هر جا که وحدت و انسجام باشد توسعه و رونق خواهد بود و در مقابل هر کجا که نگاه بد و نفاق باشد نفوذ و دشمنی به وجود می آید.

وی تاکید کرد: ما مسئولین باید در کنار مردم با نگاه صادقانه و مخلصانه خدمت کنیم.

 فرماندار سپیدان در پایان حضور بیش از 25 ملی پوش سپیدانی را در کنار نعمات و برکات دیگر، از افتخارات شهرستان سپیدان دانشت. در پایان این مراسم از طرف برخی از شخصیت ها، ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی هدایایی به قهرمان سپیدانی پارالمپیک سپیدان تقدیم شد.

نظرات بینندگان