کد خبر: ۹۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه موقت شهرستان سپیدان :

شهدا بدنبال نام ونشان نبودند

امام جمعه موقت شهرستان سپیدان، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: شهدا بدنبال نام ونشان نبودند آنها با خدا معامله کردند .

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون  حجت الاسلام ارودا امام جمعه موقت شهرستان سپیدان،در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: جنگ ما برکات زیادی داشت و شهدایی که در طول تاریخ جاودانه شده اند، در راستای اهداف و روشنایی مسیر کمال، کافی هستند؛ ایران در اوج قله اقتدار و سربلندی قرار دارد.

 وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس بیان کرد: افرادی در جنگ؛ تربیت یافته اند که از گنجینه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و شهدا تربیت یافته جنگ و جبهه ها بودند که با ایثار و فداکاری در برابر دشمن ایستاد و به درجه رفیع شهادت رسید.

  اروداادامه داد: نیروهای نظامی متدین و متعهد کشور، همیشه در حال آماده باش برای مبارزه با دشمنان اسلام و تروریست هایی که قصد جان انسان های بی گناه را دارند، به فرمایش مقام معظم رهبری حفظ اقتدار و توان نظامی، لازمه تقویت قدرت کشور می باشد و ما با رهبر عزیزمان تجدید بیعت می کنیم که با جان و دل از امر ایشان اطاعت خواهیم کرد و از هیچ دشمنی هراس نداریم.

 امام جمعه موقت شهرستان سپیدان، اذعان کرد: بسیج نیروی داوطلب و از خود گذشته ای که برای پایداری و عزت نظام انقلاب اسلامی ایران، در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی و آمادگی نظامی تلاش می کند و همیشه در تمام صحنه های انقلاب خوش درخشیده است و در راه سازندگی کشور کارهای مثبتی را در راستای اهداف والای نظام انجام می دهند، تقویت بسیج و جذب نیروهای متعهد همیشه مد نظر سپاه می باشد.

 وی توان نیروهای نظامی و دفاعی یک کشور را مهم ترین عامل بازدارنده چشم طمع دشمنان آن ملت و کشور دانست و افزود: عرض اندام قدرت های بین المللی به دو عامل تبلیغات و قدرت نظامی گره خورده است.

ارودا در ادامه کج فهمی بعضی را مغرضانه برشمرد و گفت: زمانی که همه چیز بر وفق مراد است راه درست ولی وقتی که قانون مغایر با خواسته ماست نق زدن ها آغاز می شود.مابایدسبک زندگی شهدا رو در کارهایمان وامورات دنیوی واخروی سرلوحه .الگو قرار دهیم تا راه راگم نکنیم.


نظرات بینندگان