کد خبر: ۹۶۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
در دیدار فرمانده سپاه فجر فارس و فرمانده انتظامی این استان تاکید شد

لزوم هم‌پوشانی، همگرایی و هماهنگی بین نیروی انتظامی و سپاه

فرمانده انتظامی فارس با تأکید بر هم‌پوشانی، همگرایی و هماهنگی مجموعه نیروی انتظامی و سپاه فجر، گفت: تعامل بسیار خوبی بین این دو مجموعه در سطح این استان برقرار است.
به گزارش شیرازه به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با فرمانده سپاه فجر این استان، بیان کرد: با حرفه‌ای‌گرایی پلیس، در حال حاضر وضعیت امنیتی و انتظامی در سطح فارس مطلوب است.

فرمانده انتظامی فارس با تأکید بر هم‌پوشانی، همگرایی و هماهنگی مجموعه نیروی انتظامی و سپاه فجر، گفت: تعامل بسیار خوبی بین این دو مجموعه در سطح این استان برقرار است

گودرزی ادامه داد: در عین‌حال تمام مشکلات و با تلاش مضاعف و جهادی مأموران انتظامی استان فارس، 98 درصد جرائم در حوزه فضای مجازی کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس به کشف 93 درصدی جرائم خشن در این استان اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش جهادی کارکنان و همچنین تعامل بسیار خوب پلیس با سایر نهادهای جامعه است.

گودرزی ارتباط و تعامل فرماندهی انتظامی این استان و سپاه فجر فارس را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: این تعامل و هماهنگی منجر به بالا رفتن احساس امنیت در سطح جامعه می‌شود.

وی تأکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی به‌عنوان سربازان ولایت در راستای هماهنگی و همفکری با سپاه فجر این استان آمادگی کامل دارند و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پلیس در راستای انجام وظایف ذاتی خود و حفظ و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

در ادامه، فرمانده سپاه فجر فارس طی سخنانی با اشاره به توانایی‌های مجموعه نیروی انتظامی تصریح کرد: تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و سپاه فجر این استان وجود دارد که باید روزبه‌روز تقویت شود.

سردار سید هاشم غیاثی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت‌های پلیس و سپاه وسیع و گسترده است، افزود: ما این آمادگی را داریم که در موضوعات مختلف در کنار مجموعه نیروی انتظامی باشیم.

وی با بیان اینکه موضوع امنیت در جامعه بسیار مهم است و همگی باید برای برقراری آن تلاش کنیم، گفت: باید از ظرفیت‌های موجود در این مورد استفاده شود.




نظرات بینندگان