کد خبر: ۹۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
رئیس مجمع نمایندگان استان فارس:

دانش آموزان ما باید به فتح آمریکا بیاندیشند

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین و رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از دانش آموزان خواست تا با تلاش علمی به فتح آمریکا بیاندیشند.

به گزارش شیرازه به نقل از  پرگون، کورش کرمپور نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مراسم بازگشایی مدارس در دبیرستان نمونه دولتی اقبال لاهوری شهر قیر اظهار داشت: افتخار ما و شما اینست که امام (ره) در میان همه شهدای عزیز مانند مطهریو بهشتی و...، یک دانش آموز را رهبر خودش می داند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز پاسداری از خون شهدا یعنی نشاط و امید را در میان مردم جاری کنیم، یعنی اقتدار نظام را بیش از پیش کنیم، یعنی عزت مردم و نظام را در داخل کشور و در خارج از کشور افزایش دهیم و این وظیفه بنده و همکارانم به عنوان سربازان نظام و نیازمند همکاری تک تک شما فرزندان و مردم ایران اسلامی است.

نماینده مجلس دهم ادامه داد: امروز شما نوجوانان و دانش آموزان باید چفیه به گردن بیاندازید و در عرصه های علمی جهاد کنید و آینده کشور را از لحاظ سیاسی، اقتصادی و... تضمین کنید، چفیه برای رزمندگان مقدس بوده و هست و امروز وارث این چفیه مقدس شما جوانان هستید.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تأکید کرد: شما جوانان باید محدوده فکر خود را افزایش دهید و تنها برای رسیدن به مقام های جزئی تلاش نکنید، بلکه باید بزرگ بیاندیشید و به فکر فتح آمریکا باشید.

وی گفت: دیگر فتح خاک بی معناست و هیچ کشوری جرأت مقابله با ایران مقدر را ندارد، اما جنگ وجود دارد، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برقرار است و شما سربازان جوان ایران باید خودتان را برای جنگ فرهنگی، جنگ علمی و... آماده کنید و تنها شما هستید که می توانید مانند شهید فهمیده جلوی دشمن را بگیرید.


نظرات بینندگان