کد خبر: ۹۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین:

تغییر فرهنگ و نگرش ها آخرین حربه دشمنان انقلاب است

دادستان عمومی و انقلاب قیروکارزین تغییر فرهنگ و نگرش ها را آخرین حربه دشمنان انقلاب دانست.

به گزارش شیرازه به نقل  پرگون، حجت الاسلام مصطفی توانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قیروکارزین در همایش سالانه امر به معروف و نهی از منکر  که در سالن فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا امروز کشورهای مستکبر جهان، انقلاب ما را با عناوین مختلف تحت فشار قرار داده اند، جنگ و تحریم  از جمله روش های دشمن برای سرکوب این انقلاب بوده است.

وی افزود: هنوز دشمن دست از تلاش برای سرکوب انقلاب برنداشته است و امروزه شاهد دستگیری عناصر داعش در داخل کشور هستیم که با هدف ایجاد ناامنی به ایران فرستاده می شوند اما به مدد الهی نا امید می شوند و در دستان پر توان نیروهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی ایران اسیر می شوند.

دادستان قیروکارزین با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی افزود: آخرین حربه شیاطین برای سرکوبی انقلاب شبیخون فرهنگی است، لذا رهبر معظم انقلاب فرمودند حاضرم جانم را در راه فرهنگ فدا کنم، می خواهند با تهاجم فرهنگی نگرش ها و فرهنگ اصیل ما را تغییر دهند.

حجت الاسلام  توانی تصریح کرد: هیئات مذهبی می توانند نقش برجسته ای را در این زمینه ایفا کنند، لازم است که مراسمات مختلف اعیاد و شهادت ها به صورت برجسته در شهرستان برگزار شود، مسئولین ادارات نیز قطعاً دغدغه های بسیاری در مقوله فرهنگ دارند و باید به میدان بیایند و در پیشبرد این هدف مقدس یاری برسانند.


نظرات بینندگان