کد خبر: ۹۶۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی اولویت سپاه است/ اهمیت صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم

به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه ای با حضور فرمانده ارشد سپاه فارس به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.
به گزارش شیرازه، به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه ای با حضور فرمانده ارشد سپاه فارس به میزبانی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.
در این جلسه که با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، مدیر کل صدا و سیما و تعدادی از معاونین این مرکز برگزار شد و ضمن بیان نظرات و دیدگاه های شرکت کنندگان توافقاتی در خصوص همکاری های فی ما بین صورت گرفت.

فرمانده سپاه فجر استان در این دیدار از آغاز آبادانی 6 دهستان بزرگ در استان خبر داد وصدا و سیما را برای همکاری در این کار مهم به مشارکت طلبید.

سردار سید هاشم غیاثی در این نشست دو ساعته با مطلوب توصیف کردن همکاری صدا و سیمای فارس با سپاه فجر استان روحیه بسیجی و باور به حرکت های انقلابی و اسلامی در کنار کار مخلصانه برای مردم را از مولفه های موفقیت سازمانها و نهاد های انقلابی بر شمرد و از توجه رو به رشد صدا و سیما فارس به تقویت روحیه جهادی وجبهه انقلابی با تولید آثار ماندگار ارزشی در حوزه های سیما، صدا، خبر و موسیقی قدردانی کرد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فعالیت این نیرو در راه اندازی موکب احمد بن موسی(ع) در اربعین سال گذشته و برنامه ریزی گسترده برای خدمت بیشتر به زائران کربلا در اربعین امسال پذیرش مسئولیت کمیته اطلاع رسانی و جذب کمک های مردمی این موکب توسط صدا و سیما را موجب دلگرمی دانست و با تاکید بر اینکه این موکب متعلق به همه مردم است حمایت همه جانبه از آن توسط مردم را خواستار شد.

اطلاع رسانی و برنامه سازی برای تبیین بیش از گذشته حرکت بی بدیل راهیان نور و همکاری رسانه با سپاه و بسیج در ماموریت های اجتماعی عام المنفعه بخش دیگر صحبت های سردار غیاثی بود.

مدیر کل صدا و سیمای فارس نیز در این دیدار با تبریک هفته دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی مردمی و انقلابی توصیف کرد که با اقتدار از دستاوردهای نظام و انقلاب حفاظت و پاسداری می کند.

سید تقی سهرابی صداو سیما را امین نظام و مورد اعتماد مردم معرفی کرد و گفت: همکاری دو نهاد انقلابی سپاه و رسانه ملی در سطوح مختلف موجب خشنودی دوستان و خشم دشمنان است.

سهرابی تولید صد اثر رادیویی، تلویزیونی، خبری و موسیقایی با موضوع ایثار، جهاد و شهادت در یک سال گذشته را نتیجه تعامل بیش از پیش صدا و سیما با سپاه فجر استان دانست و از رونمایی از این آثار در آینده نزدیک با حضور مدیران ارشد سازمان صدا و سیما در استان فارس خبر داد.




محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی اولویت سپاه است/ اهمیت صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم
منبع: روابط عمومی صدا و سیمای مرکز فارس
نظرات بینندگان