کد خبر: ۹۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
امام جمعه موقت شیراز گفت:

بهای خون هر ۷۳ شهید بابت صندلی یک مسئول

امام جمعه موقت شیراز گفت: 232 هزار شهید در کشور ما وجود دارد که اگر این آمار را بر صندلی مسوولان ومدیران تقسیم کنیم برای هر مسئول و صندلی 73 شهید داده ایم.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز در مراسم تجلیل و تکریم سالمندان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس طی سخنانی به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: در8 سال دفاع مقدس برای هر کیلومتر مربعی که از دشمن پس گرفتیم 14 شهید، 44 جانباز و 3 آزاده حضور داشتند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که در کشور ما چهار خانواده وجود دارد، تصریح کرد: این خانواده ها شامل خانواده متلاشی، متزلزل، متعادل و متعالی هستند که هدف ما خانواده متعالی مثل خانواده حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)، خانواده امام خمینی (ره) و همچنین خانواده رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: برای رسیدن به خانواده متعالی پنج رکن لازم است که رکن های ایمان، محبت، اعتماد، احترام و گذشت می تواند ما را دررسیدن به خانواده های متعالی رهنمون کند.

حجت الاسلام مرادی به فضای مجازی و تاثیری که بر خانواده ها دارد اشاره کرد و بیان داشت: زوج های جوان باید با رعایت هفت «صاد» شامل صداقت، صیانت، صلابت، صمیمت، صبوری، صفا و صداقت مانع بروز مشکلات و سوء تفاهم ها در زندگی خود بشوند.

انتهای پیام /


نظرات بینندگان