کد خبر: ۹۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز:

آمریکا در برجام نسبت به تعهداتش عمل نکرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز گفت: آمریکا در برجام نسبت به تعهداش عمل نکرده است و باید مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی ظهر امروز در جمع دانش آموزان دبیرستان رضوان شهر صدرا گفت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) در سال1357در مبارز با حکومت طاغوت به پیروزی رسید و ملت مبارز توانستند به این حیات خلوت آمریکا در منطقه که دستور قرآن می باشد پایان دهد.

وی ادامه داد: تشکیل حکومت اسلامی با رهبری ولایت فقیه باعث شد که دست ابرقدرت ها از کشور قطع شود و سیلی محکمی به گوش استکبار جهانی آمریکا زده شود و این شکست دشمنان را برآن داشت که با اقداماتی همچون ترور، تحریم جنگ هشت ساله و ... علیه نظام جمهوری اسلامیاقدام کند.

وی تصریح نمود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که ستون های نظام درحال محکم شدن بود دشمنان شرق و غرب نتوانستند بر اراده ملت غلبه نمایند و مردان و زنان قهرمان کشور همه به صحنه ها آمدند که اوج عظمت و ارزش آن در جنگ هشت ساله در دفاع از اسلام بود که جهانیان شاهد بودند.

وی افزود: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس تثبیت انقلاب اسلامی بود که با مجاهدت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان در جنگ هشت ساله اتفاق افتاد و نیز باعث به وجودآمدن روحیه ایستادگی با استفاده از قدرت ایمان شد و نتیجه آن در مقابل ابر قدرت ها ایستادن و خود را باور کردن است.

سرهنگ حسینی بیان داشت: تجارب نظامی ، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری و...کشور با دیگران در دفاع مقدس شکل گرفت که اوج آن صدور انقلاب اسلامی به سایر ملت ها و شکسته شدن ابهت ابرقدرتها بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در پایان با مطرح نمودن سوال چرا آمریکا در برجام به تعهداتش عمل نکرده است، گفت: به تعداد15 نفر از دانش آموزان که در یک یا چند پاراگراف جواب سوال را به صورت درست انجام دهند ربع سکه از طرف بسیج دانش آموزی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان