کد خبر: ۹۶۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

وعده سرخرمن یک گیگ اینترنت هدیه در ازای سرشماری اینترنتی

در حالی که رئیس مرکز آمار اخیرا اعلام کرده علاوه بر هزار جایزه نقدی یک میلیون تومانی برای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 یک گیگ اینترنت هدیه به ثبت‌نام کنندگان ارائه می‌شود، پیگیری خبرنگار ما از بلاتکلیفی این وعده حکایت دارد.
به گزارش شیرازه، در حالی که پیش‌تر اعلام شده بود هزار جایزه یک میلیون تومانی به قید قرعه برای ثبت‌نام کنندگان اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن 95 پیش‌بینی شده، اخیراً رئیس مرکز آمار ایران در جریان اطلاع‌رسانی درباره رفع اختلال سایت سرشماری از هدیه جدیدی خبر داده است.

عادل آذر رئیس مرکز آمار گفته با هماهنگی  اپراتورها مقرر شده در ازای ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن 95 یک گیگابایت اینترنت هدیه به ثبت‌نام کنندگان داده شود؛ این در حالی است که پیگیری خبرنگار فارس از اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت از بی‌اطلاعی آنها در این باره شکایت دارد. آنها اعلام می‌کنند که در جریان چنین موضوعی نیستند و برای نخستین‌بار این جریان را از خبر آقای عادل آذر متوجه شدند.

همچنین در پیگیری خبرنگار ما از سازمان تنظیم مقررات در ارتباطات رادیویی این سازمان اعلام کرد: این موضوع در حد پیشنهاد ارائه شد اما هنوز به قطعیت نرسیده است و بنابراین هنوز دستوری در این باره برای اپراتورها وجود ندارد.

بنابر نظر این سازمان تصمیم نهایی اطلاع‌رسانی و به اپراتورها نیز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
نظرات بینندگان