کد خبر: ۹۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
در مصاحبه با شیرازه؛

سرپرست فجرشهید سپاسی: مسئولین استان به داد تیم برسند/ تلاش میکنیم تیم را به جایگاه اصلی برسانیم

سرپرست تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با تمجید از هوادارن این باشگاه، ابراز امیدواری کرد در فصل جاری آنچه حق و شایسته تیم فجرسپاسی است به آن دست یابد.

به گزارش شیرازه مصطفی شاهینی سرپرست تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با تمجید از هوادارن این باشگاه، ابراز امیدواری کرد در فصل جاری آنچه حق و شایسته تیم فجرسپاسی است به آن دست یابد. وی اظهار داشت: تیم فجرسپاسی تیم بزرگی است و هواداران همگی جزو افراد با فرهنگ جامعه هستند و ممنون همه عزیزان هستیم که در گرما و سرما یار و یاور تیم بوده اند و حقشان است که تیم نتیجه و امتیازات لازم را کسب کند و امیدواریم که با صبر و تحمل نگذارند عده ای افراد معلوم الحال تیم را به حاشیه ببرند. کادر فنی و بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و تمام تلاش خود را برای موفقیت باشگاه به کار می گیرند.

وی افزود: انشاالله امسال با برطرف شدن مشکلات مالی عملکردی خوب و بدون تنش داشته باشیم. واقعیت امر این است که ما دو هفته مانده به شروع لیگ، تیم را جمع و جور کرده ایم و از لحاظ مالی در مضیغه بوده ایم ولی علی رغم همه مشکلات مالی، تمام تلاش باشگاه بر این بوده است که تیم منحل نگردد و شرایط ادامه ی حیات وجود داشته باشد و با همه وجود حاضریم جانمان را فدای نام شهید سپاسی کنیم. امیدواریم مسئولین محترم استان فارس به داد این تیم مردمی و مزین به نام شهید برسند و برای تنها نماینده استان در لیگ یک که واقعا در شرایط مظلومانه ای قرار گرفته است فکر عاجل و اساسی شود.


نظرات بینندگان