کد خبر: ۹۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

ویژه برنامه سالگرد شهدای عملیات ثامن الائمه(ع) در شیراز/ تجلیل از زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس

ویژه برنامه سالگرد شهدای عملیات ثامن الائمه(ع) شکست حصر آبادان در شیراز برگزار می گردد.

به گزارش شیرازه، مراسم بزرگداشت شهدای عملیات ثامن الائمه(ع) 7 مهرماه همزمان با نماز مغرب وعشاء برگزار می شود، و همزمان رونمایی از کتاب شهید برجاسب رضایی و تجلیل از چند تن از یادگاران دفاع مقدس همراه با سخنرانی سردار یداللهی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس از برنامه های این یادواره می باشد.

روابط عمومی سپاه شیراز اعلام کرد به همت حوزه بسیج زهرای اطهر(س) خواهران چهارشنبه 7 مهرماه سال جاری یادواره 17شهید شهرک رکن آباد برگزار و سپس در این مراسم از 15تن از زنان ایثارگر دوران دفاع مقدس تجلیل می شود.

در این مراسم سردار اسکندری فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر استان فارس به ایراد سخن خواهد پرداخت و در ادامه برنامه های روایتگری، تواشیح و اجرای سرود متناسب با دفاع مقدس برگزار می گردد.

در ادامه این خبر آمده است در ادامه برنامه های هفته دفاع مقدس یادواره 15 شهید در روستای دشت ارژن منطقه خان زنیان با عنوان آبروی محله 7 مهرماه برگزار خواهد شد. گفتنی است این یادواره با شرکت 1000هزار نفر از مردم ولایتمدار بخش ارژن به همت ستاد مردمی و حوزه بسیج خانه زنیان با حضور خانواده های شهدا و اجرای سرود دانش آموزی و سخنرانی سرهنگ محبی پور فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز برگزار می شود.

وی در پایان گفت: ویژه برنامه گرامیداشت شهید فاجعه منا، حاج غلامحسین زارع امشب 6 مهرماه در بوستان کاج در محله درکی شیراز با روایتگری از یادگاران دفاع مقدس برگزار و در همین راستا در محدوده این ناحیه تا پایان هفته دفاع مقدس، گرامیداشت 9 شهید منا اجرا می شود.



نظرات بینندگان