کد خبر: ۹۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

رهبر فرزانه انقلاب باشفاف سازی درخصوص توصیه به احمدی نژاد؛ راه را بر فتنه گران بستند

در چند روز گذشته شبکه های اجتماعی درکنار انبوه خبر و مطالب خبری را، دست به دست می کردند که موجب تحلیل ها ودیدگاه های فراوانی شد که رهبر فرزانه انقلاب با شفاف سازی؛ تمام اقدامات را خنثی کردند.

به گزارش شیرازه ،در چند روز گذشته شبکه های اجتماعی در کنار انبوه خبر و مطالب؛ خبری را دست به دست می کردند که موجب تحلیل ها و دیدگاه های فراوانی شد.

خبر حاکی از آن بود که؛  احمدی نژاد، رئیس جمهور دوره نهم و دهم کشور، دیداری با مقام معظم رهبری داشته اند.

در این دیدار؛ مقام معظم رهبری به رئیس جمهور سابق توصیه هایی مبنی بر عدم شرکت در انتخابات آتی را داشته اند، این خبر موجی از واکنش های متفاوت را، به همراه داشت.

برخی از روی تعصب و یا مصالح حزبی و جناحی آن را تکذیب کردند و برخی جریانات سیاسی که احمدی نژاد را رقیبی برای خود می دانستند با ذوق زدگی فراوان؛ خبر را دست به دست چرخاندند.

دراین میان بنگاه های خبر پراکنی ، بی بی سی و وابستگان خارجی سعی کردند با فضا سازی رسانه ای، از این اتفاق سوء استفاده کنند.

این بار نیز رهبر فرزانه، حکیم و باهوش جهان اسلام، در فرصت مناسب با شفاف سازی و  صراحت؛  راه را بر سوء استفاده دشمنان بستند و البته این پایان کار احمدی نژاد نبود چراکه وی با صدور نامه ای و اظهار تبعیت و سربازی انقلاب؛ خود را خادم مردم خواند که این اقدام وی نیز د رجای خود بسیار موثر گردید تا تفرقه افکنان نتوانند در این مسیر موفق باشند.



نظرات بینندگان