کد خبر: ۹۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
مشاور هماهنگ کننده فرماندهی سپاه امام حسین :

امریکا از ایران وحشت و دلهره دارد

مشاور هماهنگ کننده فرماندهی سپاه امام حسین در لامرد گفت: امریکای قلدر با این همه تجهیزات و پایگاه های پیشرفته نظامی که عمده ترین آنها در منطقه هست از ایران وحشت و ترس و دلهره دارند.

به گزارش شیرازه به نقل از لامـــــرود؛ یادواره شهداء گلزار شهدای سبخی با حضور سردار نورالهی، حسینی فرماندار لامرد، سرهنگ آزاد فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه لامرد، بخشدارمرکزی، رییس بنیادشهید، شهردار لامرد و شورای شهر و بسیجیان و آحاد مردم  در حسینیه سید الشهداء روستای سبخی   از طرف پایگاه شهید عباس نکوکار برگزار شد.


در این مراسم سردار نورالهی مشاور هماهنگ کننده فرماندهی سپاه امام حسین طی سخنانی شهدا را معلمان حماسه و عرفان و اخلاق و ایثارخواند و گفت: بلا شک رساترین جملات در وصف شهیدان را  امام و خلف صالحش مقام معظم رهبری بیان نموده اند.

وی گفت: هیچ کنوانسیون، معاهده و یا قعطنامه ای؛ بقا، استقلال و عزت هیچ نظام وکشوری راتضمین نمی کند و این روحیه حماسی و شهادت طلبی، ایثارگری، مقاومت، شجاعت نه گفتن به دشمن حاکمیت را حیات می بخشد و بقامی دهد.

نورالهی همچنین انقلاب را مدیون خون شهدا دانست و گفت: بازگو کردن تاریخ برای همگان درس و عبرت است و تاریخ بهترین معلم برای انسانهاست که تاریخ حماسه و شهادت یکی از بهترین هاست وکسانی که به دنبال تکامل و ترقی هستند باید نهایت استفاده از این ظرفیت بکنند و ما باید پیامدها و رسالت های این جنگ را برای مردم بازگو کنیم.

این جانباز دفاع مقدس با تاکید برسخنان مقام معظم رهبری بر برگزاری یادبود شهدا که فرمودند؛ « نگذارید یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدا از اذهان و یادها برود»، گفت: بایدگذاشت تا ایام بچرخد و در لابلای حوادث و رخدادها و رویدادها آن را فهمید و درک کرد.

سردار نورالهی شباهت جنگ دفاع مقدس به جنگ احزاب از دید مقام معظم رهبری گفت: همانطور که درجنگ احزاب هدفشان برچیده شدن اسلام بود، دراین جنگ نابرابرنیز همین بوده و هست.

این استاد دانشگاه در مورد شریک بودن همه ملت دراین حماسی تاریخی گفت: اقلیتهای مذهبی نیز با تفکر و اندیشه ملی وعشق به ایران از این مملکت دفاع کردند و آمارشهدای زرشتی، مسیحی وکلیمی بیانگر این ادعاست.


این مقام مسول درادامه ازحضور امریکاییها درخلیج فارس ونزدیک شدن به مرزها وترس عده ای ازاین حضورکه باید محافظه کارانه ترعمل کنیم به تعبیر مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: درآن زمان نیز رهبری فرمودند که نزدیک شدن دشمن، نیاز ما را به برد زیادسلاح منتفی می کند و دشمن جرات تعرض به خاک کشور ما را ندارد.

این جانباز دفاع مقدس هزینه ارتش نظامی امریکا را بیش از52 برابر نیروهای مسلح ونظامی ایران یاد کرد و گفت: با این هزینه های هنگفت چه کرده اند؟ فقط آمده اند مانندخرلنگ در این باتلاق ها هزینه پرداخت می کنند و جرات هیچ اقدامی هم ندارند.

وی در پایان سخنان خود با طرح این سوال که چرا امریکای قلدر با این همه تجهیزات و پایگاه های پیشرفته نظامی که عمده ترین آنها در منطقه هست از ایران وحشت و ترس و دلهره دارند،گفت:آمریکای ها به خوبی دفاع مقدس ما را دیده اند و درک میکنند که 15 هزار کیلومتر مرزهای اشغالی ما را باخون پس گرفتیم، نه باسلاح های پیشرفته و نظامی، با ایمان و تقوا و اخلاص جوانان این مرزوبوم پس گرفتیم نه با سلاح های آنچنانی وحال این ایران اسلامی است که در بین کشورها سربلند و پیروز است.
نظرات بینندگان