کد خبر: ۹۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
جانشین سپاه شهرستان مهر:

برگ برنده ما در دفاع مقدس ولایت‌فقیه بود

جانشین سپاه شهرستان مهر گفت: در دفاع مقدس، شهدای ما مسائل و ولایت‌فقیه را درک کرده بودند و برگ برنده ما در دفاع مقدس ولایت‌فقیه بود.

به گزارش شیرازه به نقل از عصر مُهـر شب گذشته سرهنگ رضایی جانشین سپاه شهرستان مهر در یادواره روستای زیغان گفت: معرفت، بصیرت و این بزرگواری که امروز مردم به مناسبت هفته دفاع مقدس این یادواره را راه‌اندازی کردند نشان از آن دارد که در خط آموزه‌های دینی ما، اهل‌بیت و ولایت هستند و سیره شهدا را از یاد نبرده‌اند.

جانشین سپاه شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: منطق شهید از خودگذشتگی است  شهدا نه‌تنها به خود توجهی نداشتند بلکه به فرزند، همسر، پدر و مادر و آغوش گرم خانواده و دوستان را رها کردند و از همه‌چیز و همه‌کس گذشتند برای دین و اعتقادات خود.

وی در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام راه شهادت را به ما آموخت و صراط مستقیم برای ما نورانی کرد تا در این دنیای ظلمات راه را درست تشخیص دهیم و این حرکت عاشورایی باعث شد ما با آموزه‌های دینی آشنایی کامل داشته باشیم.

وی افزود: ما به خود می‌بالیم که الگوهایی همچون حضرت امام خمینی (ره) داریم.

این مسئول ادامه داد: در دفاع مقدس، شهدای ما مسائل و ولایت‌فقیه را درک کرده بودند و به همین دلیل بود که برای دنیا هیچ ارزشی قائل نشدند و به حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام اقتدا کردند.

سرهنگ دوم پاسدار رضایی بیان داشت: شهدا با منطق گذشتن از خود و هدیه کردن امنیت و آزادی وزنده نگه‌داشتن فرهنگ عاشورا، مهدویت و حجاب از خود و دنیای مادی گذشتند و برگ برنده ما در دفاع مقدس ولایت‌فقیه بود.

جانشین سپاه مهر تصریح کرد: امروز دشمنان ما از راه نظامی با ما وارد جنگ نخواهد شد چون به قدرت نظامی ما پی برده‌اند و ما در اوج قدرت هستیم، این بار دشمن از راه نظامی وارد نخواهد شد و لذا از راه برجام واردشده است تا در فرهنگ ما نفوذ کند.

وی در بخش پایانی صحبت‌های خود یادآور شد: اگر می‌خواهیم در خط شهدا، خط دفاع مقدس و قیام عاشورا باشیم و اگر می‌خواهیم حادثه غدیر و عاشورا تکرار نشود باید به برگ برنده اول انقلاب توجه کنیم.



پایان پیام/224224

نظرات بینندگان