کد خبر: ۹۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

سرمربی تیم قشقایی شیراز: با شکست پرسپولیس، شگفتی ساز جام حذفی می شویم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: اگر چه دیدار سختی با تیم آماده و سرحال پرسپولیس داریم اما می توانیم با شکست این تیم شگفتی ساز جام حذفی شویم.
به گزارش شیرازه اصغراکبری افزود: بازی کردن در برابر تیم های بزرگ انگیزه بازیکنان ما را دو چندان می کند چرا که آنها می خواهند توانایی های خود را نشان دهند.
وی اضافه کرد: این دیدار هم برای پرسپولیس سخت است و هم برای تیم ما ازاین رو می توان شاهد یک بازی جذاب بود و اطمینان دارم به راحتی نتیجه را از دست نخواهیم داد ضمن اینکه سابقه شکست تیم استقلال را در جام حذفی در کارنامه دارم.
اکبری درخصوص نبودن بازیکنان ملی پوش پرسپولیس هم گفت: اگر آنها حضور داشتند کار ما را راحت تر بود چرا که انگیزه بازیکنان ذخیره بیشتر از بازیکنان اصلی است و آنها می خواهند شایستگی خود را نشان دهند.
وی ادامه داد: تیم جوان، منسجم و هماهنگی داریم که با حمایت مدیریت باشگاه و خاندان بزرگ ایل قشقایی آینده بسیار روشنی برای این تیم پرطرفدار پیش بینی می کنم .
وی گفت: حضور در جام حذفی برای تیم ما جنبه تدارکاتی دارد چرا که ما پیش از شروع بازیهای لیگ دسته دوم بازی تدارکاتی مهمی برگزار نکردیم .
اکبری بیان کرد:برای بستن بازی شناور پرسپولیس در نظر داریم کار دفاعی را در یک سوم زمین حریف انجام دهیم و با بازیکنان با تجربه ای همچون مهدی شیری که سابقه بازی در تیم های استقلال و پرسپولیس دارد و همچنین حسین کوشکی کار را برای تیم حریف سخت کنیم .
این پیشکسوت فوتبال فارس اشاره کرد: حضور تماشاگران بی شمار تیم قشقایی که قرار است از سراسر ایران به ورزشگاه حافظیه بیایند بهترین برگ برنده ما در این دیدار است.
سرمربی تیم قشقایی افزود: افراد زیادی از ایل قشقایی هستند که به تیم ما کمک می کنند و همین امر سبب شده که مشکلات چندانی نداشته باشیم و درآینده از این تیم حرف های زیادی خواهید شنید چرا که افراد با تعصبی پشت این تیم هستند.
او افزود : تیم قشقایی در لیگ دسته دوم هفته به هفته بهتر خواهد شد و این امیدواری وجود دارد تا بتوانیم به دسته اول صعود کنیم .
دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی ( یادواره آزاد سازی خرمشهر ) جمعه نهم مهرماه در ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان