کد خبر: ۹۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

دو کشته حاصل واژگونی خودرو زانتیا در کمربندی شهرک صنعتی

در واژگونی منجر به حریق خودرو زانتیا در کمربندی شهرک صنعتی دو نفر کشته شدند.

به گزارش شیرازه ،به نقل از،روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز در ساعت 21:53 دقیقه شب گذشته ، گزارش آتش سوزی در کمربندی شهرک صنعتی از طریق مرکز فرماندهی 125 به ایستگاه 18 اعلام شد و با توجه به حساسیت حادثه دو ایستگاه کمکی از ایستگاه سه و 13 نیز عازم محل شدند.

کامران صفاری فرمانده ایستگاه 18 در این باره گفت : در این حادثه که خودرو زانتیا پس از انحراف از مسیر و برخورد به علائم هشداردهنده در حاشیه خیابان واژگون شده و آتش گرفته بود، پس از رسیدن تیم های امدادی به محل حادثه در کمترین زمان ممکن ، بدون درنگ ارزیابی اولیه و ایمن سازی محل انجام و همراه با تیم های کمکی ، اطفا حریق بوسیله چندین رشته آبدهی صورت گرفت که پس از مهار حریق و جابجایی خودرو از داخل کانال یک متری حاشیه خیابان ، متاسفانه مرگ دو سرنشین خودرو که یک زن 30 ساله و مرد 33 ساله بودند ، بوسیله عوامل اورژانس تایید شد.

صفاری ادامه داد : با توجه به شدت حادثه، دو کشته این سانحه در خودرو گیر کرده بودند که بوسیله تجهیزات امدادی و هیدرولیک پس از برش درب و سقف خودرو ، عملیات آزادسازی اجساد انجام و پس از کاور کردن،  به عوامل مربوطه سپرده شدند.

در حادثه دیگری در کمربندی شهرک استقلال ، پس از برخورد دو دستگاه پراید با هم یکی از آنها واژگون شده بود که توسط تیم های امدادی از ایستگاه هشت ، عملیات ایمن سازی، برگرداندن خودرو به حالت اولیه و پاکسازی خیابان از نشت بنزین و روغن انجام شد.

همچنین واژگونی خودرو  پژو پارس در ساعت 22:59 دقیقه به سامانه 125 اطلاع داده شد که در اثر این حادثه، راننده در خودرو گرفتار شده بود که توسط عوامل امدادی از ایستگاه آتش نشانی شماره چهار ، عملیات امداد و رهاسازی پس از ایمن سازی محل حادثه انجام شد.

همچنین تصادف  و برخورد یک دستگاه تریلی با خودرو پراید در ورودی باجگاه ، منجر به نشت گازوئیل شده بود که توسط آتش نشانان ایستگاه پنج ، عملیات ایمن سازی محور و خودرو ها، برطرف کردن نشتی و پاکسازی خیابان انجام شد.

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان