کد خبر: ۹۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵
در جلسه شورای شهر مرودشت مطرح شد؛

تسریع ساماندهی و بهسازی مقبره شهدای مرودشت

سخنگوی شورای شهر مرودشت اعلام کرد: در جلسه شورای شهر مرودشت بر تسریع ساماندهی مقبره شهدا و ایجاد فضایی در خور شهدا تاکید شد.

به گزارش شیرازه  سایت خبری مرودشت نا، جلسه شورای شهر مرودشت با هدف ساماندهی مقبره شهدا در ساختمان شورای شهر مرودشت تشکیل گردید.

اسماعیل استواری سخنگوی شورای اسلامی شهر مرودشت در گفتگو با مرودشت نا بیان داشت: در جلسه شورای شهر 6 نفر از اعضا؛ فریدون اتابکی، اسماعیل استواری، وحید همایون، ابراهیم همایون، محمدعلی زارع و محمد حسن زارعی نژاد حضور داشتند و عبدالکریم خلیفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مرودشت نیز در این جلسه حضور داشت.

استواری بیان داشت: رییس شورای اسلامی شهر مرودشت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، بازگشایی مدارس را غنیمت شمرد و با توجه به اینکه در گلزار شهدای مرودشت 270 مقبره شهید قرار دارد و تنها 100 مقبره بهسازی و نوسازی شده است، خواستار تسریع عملیات بهسازی قسمت های باقی مانده در قالب دو فاز اجرایی شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مرودشت افزود: در آینده با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری و نظارت شورا پروژه باقیمانده بهسازی قبور شهدا سرعت بیشتری می گیرد و رییس شورا بر این امر تاکید فراوانی داشت.

وی نمای فعلی مقبره شهدا را از لحاظ سازه و نما جالب ندانست و بر ساخت نمایی متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و در خور نام شهدا تاکید نمود.

نظرات بینندگان