کد خبر: ۹۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

تودیع و معارفه رئیس جمعیت هلال احمر نی ریز

تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید جمعیت هلال احمر نی ریز در فرمانداری نی ریز با حضور معاون امور جوانان استان فارس، مسئول گزینش جمعیت هلال احمر و مسئول بازرسی و مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر برگزار گردید.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز در جلسه ای که در محل فرمانداری شهرستان نی ریز با حضور تجلی معاون امور جوانان استان فارس،حاج آقا قاسمی مسئول گزینش جمعیت هلال احمر و خلیلی مسئول بازرسی و مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر برگزار شد مهدی فیروزه مدیر سابق جمعیت هلال احمر تودیع و علیرضا جوکار به عنوان مدیر جدید جمعیت هلال احمر معرفی گردید.

در این جلسه که به ریاست هدایت معاون فرماندار تشکیل شد از زحمات فیروزه مدیر سابق جمعیت هلال احمر و تعامل مناسب ایشان با فرمانداری شهرستان قدردانی شد و بیان شد امید است مدیریت جدید نیز همین رویه را در پیش گیرند.

در ادامه خلیلی مسئول بازرسی و مشاور مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: فارغ از هر نوع گرایش در جمعیت هلال احمر  باید  خدمت رسانی صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: جوکار در حوزه علمی و اجرایی کار انجام داده اند و انتخاب ایشان نیز با هدف صورت پذیرفته است و از ایشان تقاضا داریم که با مجموعه فرمانداری تعامل لازم را داشته باشند.

در ادامه مدیریت سابق جمعیت هلال احمر به تشریح فعالیت های صورت گرفته در زمان تصدی گری خود بر جمعیت هلال احمر شهرستان نی ریز پرداخت و خاطر نشان کرد: امید است مدیریت جدید با قدرت بیشتر این رویه را دنبال کنند.

نظرات بینندگان