کد خبر: ۹۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

پلیس كارآمد و مؤمن/ تشریح برنامه های هفته ناجا در استان فارس

فرمانده انتظامي استان با تشريح برنامه هاي هفته ناجا، گفت: هدف از برگزاري هفته ناجا، ارائه و نشان دادن چهره پليس كارآمد و مؤمن به مردم است.

به گزارش شیرازه، سردار سرتیپ دوم "احمد علي گودرزي" ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته ناجا برنامه های نیروی انتظامی در فارس را تشریح نمود.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس در آستانه شروع هفته نیروی انتظامی گفت: شعار هفته ناجا " همه با هم براي امنيت و آرامش" در نظر گرفته شده است و اين شعار سر لوحه مأموريت هاي پليس در سال جاري قرار مي گيرد.

وي در ادامه با اظهار اینکه امنيت پايدار همواره بر اثر تعامل و ارتباط همه جانبه و مشارکت همه مردم و نهادهاي اجتماعي محقق مي شود، تصریح کرد: اگر امنيت نباشد، شادي و آرامش مي رود و زندگي معنا پيدا نمي کند؛ هفته ناجا فرصت بسيار خوبي براي ارائه دستاورد هاي پليس و تعميق تعاملات نيروي انتظامي با امت ولايت مدار است.

گودرزي با تأکید بر اینکه مردم شايسته بهترين خدمت مي باشند و پليس در طول سال خدمات متنوعي را به شهروندان ارائه مي کند، گفت: مردم فارس انسان‌هايي قانون‌مدار و شريف هستند؛ در این راستا پليس از طرف مردم اين استان، مورد حمايت و پشتيباني قرار داشته و دارد.

فرمانده انتظامی فارس در بخش ديگري از سخنان خود با اظهار اینکه به مناسبت هفته ناجا و از تاريخ دهم تا هفدهم مهر ماه، وسائل نقليه اي كه فقط به علت تخلفات راهنمايي و رانندگي توقيف شده اند، ترخيص خواهند شد، افزود: وسایل نقلیه ای که با دستور قضائي توقيف شده اند ترخیص نمی شوند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با عنوان اینکه در هفته ناجا از ساعت 6 صبح الی 6 بعدازظهر، خدمت‌رساني به ارباب رجوع در دستور کار قراردارد، تصریح کرد: تمام اقدامات انجام شده از سوي پليس در راستاي ارتقاء و حفظ امنيت شهروندان بوده است؛ شخصا از شهروندان و هموطناني كه به واسطه اجراي ماموريت‌هاي پليس در هر نقطه‌اي از استان فارس،دچار مشكل يا خساراتی شده‌اند پوزش مي‌طلبم.

این مسئول، با اشاره به برنامه های پلیس در هفته ناجا گفت: برگزاري جلسات هم‌انديشي فرماندهان انتظامي سراسر استان با شوراهاي اسلامي، ائمه جمعه و اصناف، بازديد از رسانه‌ها، حضور فرماندهان پليس‌هاي تخصصي در مركز 197، برگزاري همايش بصيرت‌افزايي، تجديد بيعت با آرمان‌هاي شهدا و امام شهدا، طرح نهضت روشنگري از جمله برنامه های نیروی انتظامی در این هفته است.



نظرات بینندگان